natasssie (hahaha grappige naam op dit topic) ik denk ook dat het wel echt is, alleen dat ze af en toe van achter wel wat ingefluisterd krijgen. Zoals bijvoorbeeld spel info, roddels en een kleine sturing met wie ze moeten spelen. Je kan het nu goed zien aan lieke, zij is echt helemaal anti amanda geweest en nu doet ze alles om bij amanda in het goede boekje te komen. Ze hebben allemaal hun eigen coach en die stuurt ze een beetje, ook om hun te beschermen. Even een update, ik hoorde huub net zeggen dat de meiden nog onderweg zijn maar omdat het in bepaalde delen van nederland ijzeld het wat langer duurd. Waarop huub natuurlijk weer popi zegt "ze doen dat natuurlijk expres zodat ze kunnen blijven slapen"
nou chantal is alleen gekomen, ik vind kathie nog het slimste van de twee. Nu wordt de aandacht een beetje van haar afgenomen doordat chantal wel is gekomen. Chantal is trouwens de laatste groupie van het onwijs gore filmpje waar je huub zijn bifiworstje vol in beeld kreeg, hahahaha het meisje dat zijn kwakkie in de wc uitspuugde.
Echt waar? Ik zat al te twijfelen, ik weet het niet zeker meer. Zal eens op het forum kijken. Als het kathy was dan geef ik haar groot gelijk dat ze niet komt, of eigenlijk haar ouders want ze mocht van haar ouders niet komen.
hanan je hebt gelijk, het was inderdaad kathie van het filmpje. Hahahaha het zijn ook zoveel dames geweest dat ik het af en toe een beetje kwijt ben wanneer en met wie hij het nou gedaan heeft. Even iets anders, ik wil mijn excuus maken aan de modators voor het plaatsen van het filmpje, ik zag nu pas de tekst er bij staan dat het ongepast was. Sorry daar voor.
oh nou conny dan ook namens mij excuus want ik vroeg ook om de link ! was niet alleen jouw schuld .... en wat een domme meid om terug te komen dan geeft ook niemand er meer 5 cent voor ! bah ik vind het zo jammer dat huub zo aso doet ik ben nu ff fanloos maar blijf natuurlijk trouw volgen ! ha ha
wie zal er gaan winnen? en hoelang zal dat nog gaan duren ? wat denken jullie? en amande en brian zullen ze een stel blijven of niet?
reclama in de gouden kooi wel veel sex te zien zeg tegenwoordig haha.. vieze huub bleeh met iedereen het bed in.. hij spaarte zeker alle soas
wat een lekkere kerel van lieke ! en wat een ranzige huub idd die vraagt om een ziekte ... bah vieze kerel oh ik zie dat quinten ... van lieke..... in de kooi is ze gaan samen hapje eten en champagne erbij ! hoop dat ze een leuke avond heb en huub zit te zeuren bij brain en amanda over lieke en krijgt de volle laag ha ha
Hey meiden. Misschien hebben jullie het al gezien,maar hier een kort intervieuw met Mike. http://videonieuws.upclive.nl/?page=pla ... oid=273118 Vind dit sowieso wel een goed ding van de gouden kooi, een zwerver in deze koude maanden een dak boven het hoofd te geven.
even een update, quinten (ja emma hij is inderdaad leuk om te zien) is vanavond in de kooi, huub heeft hem apart genomen en hem toegesproken. Als je haar hart breekt dan kom ik achter je aan zegt hij tegen hem, moet hij zeggen. Verder heeft huub natuurlijk om dat quinten er is weer eens beloofd om een dame vanavond mee te nemen. Huub is trouwens van de week door de regie naar de dokter gestuurd ivm een soa test............... hahahaha boontje (of liever gezegd worstje) komt om zijn loontje De laatste dagen zijn lieke en amanda flink naar elkaar toe gegroeit, of het echt is dat betwijfel ik. Brian heeft trouwens quiten uitgenodigd voor lieke. kaatje het is zeker goed dat ze dat doen, ik hoop alleen dat ze hem daarna ook blijven helpen. Mike vind ik echt super, lekker normaal dit is iemand die weet hoe het leven in elkaar zit.
er komt een nieuwe bewoonster ! dit stond in de telegraaf van gisteren ; vr 04 jan 2008, 16:58 Claire is nieuwe bewoner Gouden Kooi door onze redactie AMSTERDAM - Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers. Dat wordt spannend... Vanaf zaterdag 5 januari neemt Claire (23) het stokje over van oud-miljonair Dennis Bax, die de villa moest verlaten. HIj had de regels overtreden. Claire betreedt de villa op een gepast moment: namelijk haar 24ste verjaardag, als dat geen reden voor een feestje is? Totdat ze wordt uitgeroepen als winnaar wil ze zich vooral gaan bezighouden met haar passies: visagie en make-up. weer zo'n make-up muts dus ! ben benieuwd ! het is een blondine .... ziet er wel ok uit maar dat gemuts daar de hele tijd ... ik wil meer actie ! en idd conny huub heb lekker recht van spreken zeg pff net goed die test want veilig is het niet gegaan daar want die soerie had zijn kwakkie in haar mond .....dus......
o gaaf een nieuwe bewoner, ik ben benieuwd. Zal wel weer een maatje van amanda worden, wordt lieke weer aan de kant geschoven. Ik had verwacht dat er een typje ala lieke in zou komen om haar te steunen. Spannend jammer dat ik vanavond weg moet, kan ik niet kijken
bij het artikel staat een foto .... telegraaf en dan prive ! op 1e gezicht niet echt een amanda type maar goed dat was nadia ook niet in het begin ! en de hobby's zijn hetzelfde dus zal toch wel weer .. ben benieuwd of selene en luuk ook nog terug komen ... is wel leuker als het drukker is
het is al laat maar kon het niet laten even te kijken, tot nu toe vind ik ze niet onaardig maar ja ik heb ze maar 5 minuten op de streamer gezien. Ben heel benieuwd wat claire ons gaat brengen aan kijkplezier........
nou ik vind haar tot nu toe nog niet veel aan moet ik zeggen ... beetje rustig nog maar ok ok ze zal nog moeten wennen ! volgensmij is het wel een mutsje ... nog ff afwachten ... komt luuk eingenlijk nog terug en selene ? ik dacht dat die snel terug zouden komen