Ik vind 'r ook niet zo.. ze doet nog een beetje 'te leuk' maar misschien komt daar snel verandering in..
Ik denk niet dat selene terug komt, in de uitzending kreeg je alleen maar te horen dat ze zei dat ze weg ging, terwijl er in het gesprek nog een zin achteraan kwam, namelijk dat ze terug komt. Dus ik denk niet dat ze terug komt. Wat mij opvalt is dat zowel luc als selene en claire alle drie uit tilburg komen. Niet dat ik het erg vind om wat stadsgenootjes te zien in de kooi maar het valt wel op.
Maar er was toch wel sprake van dat DGK zou stoppen dit jaar? Of zouden die plannen ineens van de baan zijn? Hope so! Ben btje verslaafd....
Ik zat gister dgk op tv te kijken...maar is Huub nou nog gewoon vreselijk verliefd op Lieke? Als je hem zag kijken naar haar.....
ja dat viel mij ook op! Alleen jammer dat hij het zo verprutst voor zichzelf. vind Huub erg zielig op het moment!
Wat ik dan wel raar vind, waarom staat er op de internetpagina van DGK nog geen foto van die nieuwe miljonair bij? Zag dat ze gister foto's schoten...
queenbee, dat duurt altijd een week of 2 ivm de gewenning van de miljonair en het bewerken van de foto´s. Huub is zeker nog verlieft op lieke, daarom maakt hij van die rare sprongen. Als lieke zoent met quiton dan neemt hij gelijk na het optreden een meid mee naar huis. Hoe bedoel je haantjes gedrag, hahahaha Jullie hebben wel een protiene shake van huub zijn kwakje gemaakt, hahahaha. Even wat leuk nieuws uit de kooi, mike heeft gister na 8 jaar zijn moeder weer gesproken. Het was een kort gesprek maar ze hebben afgesproken dat als mike er uit is hij naar huis komt. Super vind ik dat, die man krijgt zijn leven weer op de rit.
Ohh wat goed om te lezen van Mike! En idd, Huub wordt met de dag nog sneu-er...hahaha Lieke is echt een toppertje, zoals al eerder gezegd, die is echt sterk!