Oh, ik vind het wel super hoor, dat Mike zijn moeder weer heeft gesproken. Ik hoop voor hem dat alles weer goed mag komen. Huub heeft het, vind ik dan, voor zichzelf goed verpest. Ik geef Lieke groot gelijk dat ze niks meer met hem wil. Ze heeft geduld genoeg gehad. Alhoewel zij zelf ook geen makkelijke tante is. Maar goed wij hebben kijk plezier Liefs, mussie
mmm dat lijkt me ook gek als die uit elkaar zijn *offtopic*ps: queenbee wat een mooi kereltje op je banner!
Ik hoop niet dat die 2 uit elkaar zijn . Waar heeft ie dat gelezen? Hahahah wel grappig dat je zoon ook een GDK kenner/kijker is.
Ik weet ook van niets dat ze uit elkaar zijn, zie ze nu nog lekker bij elkaar zitten, staat ook niets op de site. Wel weer iets nieuws in de kooi en dat is dat selene toch terug gekomen is vanavond en jawel hoor het is gelijk weer een discussie tot en met. Onvoorstelbaar wat die meid te weeg brengt, ze zijn nu (huub en selene) bezig tegen lieke, over opmerkingen die ze gemaakt zou hebben over amanda. Vooral Selene heeft het tegen lieke gemunt en huub doet lekker mee omdat hij over de zeik is. Huub heeft namelijk weer een alcoholverbod, een boete van 1000 euro en 100000 euro van de jackpot af omdat hij zaterdagnacht keihard tegen de deuren en muren aangetrapt heeft, hij is toen hardhandig door de beveiliging verwijderd. Dat ging zo hard dat hij van de trap viel, waar ik dus uit op haal dat hij wel heel erg agressief is geweest anders had de beveiliging dat niet gedaan. Ook heeft hij een waarschuwing gehad dat als het nog eens gebeurd al zijn optredens geannuleerd wordt.
Hij zag op youtube een stukje staan, was vast een oud bericht dan ofzo.... Ja, wij kijken hier samen, maar soms zit ik met mijn tenen krom hoor...vooral met dat geschreeuw en dat sexgedoe..... Ik heb het in de vacantie zoveel mogelijk omzeild.....ff time-out van de kooi....
dat Lieke gisteren niet langs de deur mocht vond ik echt abnormaal.. wat moet hij toch van haar... en maar doorzeuren..
oh conny dat wist ik nog niet ! HOT INFO ! geloof het gelijk dat huub het overal te hoog in zijn bol heeft en zich misdraagd ! bah moeilijk mannetje daar zouden ze mij nu eens tegenover moeten zetten met mijn hormonen ha ha Natasia kon er altijd wat van maar hij is nu net zo erg hoor ! ai ai en ik vind selene ook geen bal aan eigelijk .. ze zit er wat mij betreft nogal "diep" in bij amanda.... maar goed een vette discussie was wel weer leuk gister ! heb het niet helemaal kunnen volgen mijn mobiel was kapot dus ik had hier een eigen crisis en dan die hormonen AHHHHHHHHHHHH en op de achtergrond DGK discussie ha ha ik ben op een gegeven moment maar veilig naar bed gegaan ! hihi
Jammer voor Lieke....zal Amanda haar wel weer links laten liggen ineens... Ik vraag me toch af wie dit stuurt allemaal hoor....
Hoi hoi Ben me gisteren echt helemaal rot geschrokken over hoe huub tegen lieke doet echt niet meer normaal en er is gewoon helemaal niemand die ingrijpt ze was echt bang voor hem. Oprotten met die gast hij kan direct door naar het gekkehuis want hij draait echt helemaal door op deze manier. Ene voor lieke kom op meid je kan het
zie http://www.youtube.com/watch?v=ORW1oqLs9fs http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=67627&sess=
Ik had al een voorstukje gezien, dus ik heb niet gekeken.... neem aan dat je het over de dreigende houding hebt? Ik kom zelf uit een relatie waarin mishandeling was....ik heb na dat voorstukje al zitten brullen.... Mijn zoon mocht van mij ook niet kijken...vond ie nog ok ook...
ik vind die Huub TE intimiderend overkomen, ik snap niet dat daar maar iets van gezegd wordt! in de weg staan, gooien met deuren, bedreigend in haar gezicht staat te schreeuwen, dingen kapot gooien. Bij die gozer is echt een flinke steek los.
Dit gedrag is idd niet normaal, wat een maf! Pure onmacht, hij weet van frustratie gewoon niet wat hij moet doen Liefs, mussie
ja maar wat ik gewoon niet snap is waarom grijpt er niemand in dit is gewoon te erg allemaal heb zo een medelijden met Lieke hoop dat ze het allemaal vol houdt.
ik vond het zo raar dat er genoeg mensen om heen stonden van het personeel bv en die deden ook niks om te helpen ! gewoon niemand terwijl ze gilde dat ze bang van hem was ! en hij gooide met van alles daar staat toch ook boete op ! vind het echt zielig gister waren ze ook met zijn alle tegen lieke bezig die selene is een vuile stoker bah en ze zit er alleen maar voor de opvulling maar doet net of ze de baas is
Ik denk dat niemand helpt, omdat je uiteindelijk toch alleen staat. Ik weet echt geen andere reden. Iedereen is daar puur voor zichzelf zeggen ze. Ze wachten volgens mij tot er echt iets gebeurd, want dan wordt diegene er op een gegeven moment uitgestuurd. Dan is er dus weer een bewoner weg. En het blijft voor hun ook sensatie he, het is voor allemaal pure leedvermaak. Ze gaan ook allemaal echt zooooooo nep met elkaar om. En maar over elkaar kletsen,pfffffffff. Maar nogmaals, het blijft leuk om naar te kijken, hoe belachelijk kun je jezelf maken Liefs mussie