Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    daarom wil ik ook dat ze blijft! Ik gun het huubje niet! Zullen we maar het hek gaan blokeren zodat ze er gewoon niet uit kan?!?

Gaat het zo slecht met haar moeder dan? ik weet wel dat ze ziek is maar ze moesten toch nog kijken hoe ver en erg hte was toch?

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dit is het stukje van villa vandaag waarop ze haar besluit neemt:

18:44 - Lieke gaat weg!

Lieke belt haar moeder. “Ik maak me onwijs veel zorgen…”, vertelt Lieke en ze barst meteen in huilen uit. “Maak jij je zorgen? Ik heb je toch geschreven”, antwoordt haar moeder nuchter. “Ja dat weet ik, ik heb hem net gelezen”, aldus een huilende Lieke. “Je moet je echt geen zorgen maken lieverd!”, troost haar moeder. “Ik maak mij juist zorgen om jou…”, gaat Carla verder. “Ik heb net mijn 24-uurs aangevraagd”, laat Lieke weten. “Dan maar geen geld, daar werk ik wel keihard voor. Ik wil gewoon naar jullie toe”, geeft de Hilversumse toe.

Ik heb dus het idee dat het wel goed gaat met haar moeder (naar omstedigheden) maar dat lieke het niet echt meer trekt.

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    echt jammer als ze gaat :(
    Maar de 24 uur is nog niet voorbij! Vind het niet handig dat ze het al aan de anderen heeft verteld, die gaan natuurlijk extra terror doen om haar de streep over te duwen!

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ze zitten nu te eten, zonder lieke, waar lieke is weet ik niet. Zien we ook niet in beeld. Op dit moment is er ook niets byzonders aan de gang, gewoon gezellig (?) eten samen.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    o mee dat ik het vorige berichtje plaatste kom lieke binnen, ze heeft zich omgekleed. Ik heb het idee dat ze haar een beetje met rust laten nu, weet natuurlijk niet wat de avond nog gaat brengen.

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    lieke zegt net dat haar 24 uur pas ingaan op het moment dat ze met anita (de psychologe) gepraat heeft. En dat ze er zondag dus nog is, er is wat onduidelijkheid omdat huub zegt dat haar 24 uur zijn ingegaan op het moment dat ze het aangevraagd heeft. Lieke is nuchter en zegt ik zie wel wanneer mijn koffer voor de deur staat en dan ga ik.

Ik ga er voor nu even mee stoppen, mijn klantje komt zo. Misschien als ze niet te veel poespas op haar nagels wilt kom ik vanavond nog even terug, ondertussen luister ik wel naar de kooi dus kan jullie straks verslag uit brengen.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ha go conny de razende reporter !
    als ik het zo zie is lieke er echt klaar mee ze zei het ook letterlijk en ze zei ook dat het spel voor haar echt klaar is

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo beter dat we nu vooruit kunnen lezen dan :) ik blijf volgen hoop niet dat lieke naar huis gaat... gun het inderdaad die e*kel huub niet... mag hem ook totaal niet! hopen inderdaad dat ze nog van gedachte veradner.. ben benieuwd.. haha ik volg het nu live via zwangerschapspagin samen met mijn vriend :D dus go conny:)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ha
    tja als ik aan het kijken ben en er is wat laat ik het ook altijd wel ff weten ...
    helaas staat onze comp boven en ik zit ook graag beneden bij mannetje op zijn tijd !
    laptop zou niet fout zijn dus ha ha
    maar ik vind voor 5 euro per maand heb ik altijd achtergrondgeluid en ben lekker snel op de hoogte !
    ik betaal er nu een jaar voor maar kan het ook niet laten gaan hoor ! en voorlopig zal het ook nog wel op de streams blijven !
    alleen in het weekeind is het saai dan slapen ze altijd tot 3 uur uit ....
    ze zijn nu aan het oefenen voor paaldansen morgen en de rust is weer terug ...

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Godsamme nee toch.....huub zal toch niet zijn zin krijgen he.....?!

Ik hoop zó dat lieke erin blijft! [-o<

Thnx reporters, ik volg jullie hier graag! ;)

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou meiden het is dus toch later geworden vanavond dan ik dacht. Toch nog even een update,

Claire is nu ook al bezig tegen lieke, ze is opgestookt door huub en jaap, claire is een beetje een meeloper. Mike neemt het op voor lieke, hij vindt het niet normaal dat huub en jaap, als twee mannen tegen een vrouw bezig zijn. Ook tegen claire zegt hij dat het genoeg is, dat ze niet met zijn alle tegen haar bezig moeten zijn. Go mike, super dat iemand het getreiter in de kooi probeerd tegen te houden, maar ik ben bang dat het niet echt zal lukken.
    Nu zegt huub tegen mike dat hij zich nergens mee mag bemoeien omdat hij gastspeler is, gelukkig heeft mike een goed antwoord, hij zegt kijk eerst maar een naar selene die bemoeit zich overal mee.

Morgen zullen we de rest volgen.............slaap lekker allemaal.

knuffel
    conny

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeempie, het wordt nu toch wel weer heel spannend. Het is wel prettig dat we hier lekker vooruit kunnen lezen. Dank meiden ;)

Liefs, mussie

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben benieuw hoe het nu gaat aflopen :) arme lieke... en go mika neem het maar op voor haar :)....

ik hou het hier weer bij ;)

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ze liggen nu nog in bed te snurken ha ha
    maar ik heb ff bij gelezen op 10 en zo te lezen lijkt het er wel op dat lieke gaat..
    de 2 paaldanseressen van gisteravond zijn blijven slapen en luuk heeft met eentje flink gezoend kan er niet uit halen of ze gesext hebben maar ze hebben wel bij elkaar geslapen !
    net goed voor die stomme selene die mag van mij vandaag nog naar huis ...
    meestal komt er voor 3 uur niemand uit bed in het weekeind dus ben benieuwd
    ik zal hier af en toe wel zijn maar ben flink ziek dus ben er maar af en toe !

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is luuk nu ook weer terug?
    Ik moet toch maar aan de live stream geloof ik.
    Selena ook al.

Ik snap het niet. Ga er in en blijf er in, ga er uit en blijf eruit,maar dat in uit, in uit.. wordt ik een beetje gek van.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    vind ik ook hoor kaatje en elke keer als er een "gast"' speler terug komt hebben ze spel info en lokken ze ruzie uit met hun "tegenstanders"
    zo stom iemand die belt of een brief stuurt moet oppassen maar die 2 mogen alles .. lekker stappen of ff langs vrienden en dan weer terug !

maar goed ... lieke heeft haar spullen al gepakt en verder is er nog niks te melden ! hoop voor jullie dat conny nog komt ik moet straks weg en kom dan ook vandaag niet meer...

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik vind dat een gast speler max 1 keer mag terug komen!

blijf duimen dat lieke blijft!

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat vind ik ook. Waarom steeds terug komen als je een "gast" speler bent? Is toch raar. Tenzij ze geen andere "gast" spelers kunnen krijgen :D
    Liefs, mussie

19. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    lees net op villa vandaag dat lieke twijfelt of ze wel weg wil gaan, ze twijfeld omdat ze dan haar borg kwijt is. Vanavond blijft ze zeker nog, dus wie weet blijft ze wel.
    Nu zitten ze met zijn alle naar idols te kijken, er gebeurd dus niet zo heel veel.
    Gisteravond heeft selene ruzie gehad met amanda, met het gevolg dat amanda en brian ook ruzie kregen. Vanmiddag is de ruzie tussen amanda en brian nog even door gegaan maar toch weer uit gepraat. Ook tussen amanda en selene is het uit gepraat.

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    go liieke blijven :)...

hoop dat lieke nog langer blijft en dat die huub er een keer uitgaat..!

Deel Deze Pagina