Pffff de spanning stijgt weer zo te lezen! Ben zelf ook niet fit vandaag.......heb zo'n hoofdpijn en oorpijn...
nou dames goed nieuws, lieke is gister samen met amanda wezen paaldansen en toen ze thuis kwam had ze goed nieuws. Ze blijft............ Huub was laaiend en vroeg op zijn manier om duidelijkheid, ze zei alleen dat ze goed nagedacht had en hier aan haar carriere kon werken. Ik zelf denk dat ze gister met quinton een goed gesprek heeft gehad, hij ging tenslotte mee naar het paaldansen.
Ben een weekend niet op het forum geweest, en er is een hoop gebeurd in de kooi. Gelukkig dat Lieke niet weg is, al is het om Huub te pesten. Ladys bedantk voor de i\up date.
Lieke wil naar huis http://www.youtube.com/watch?v=7WtCFM3U ... 23&topic=2 De waar waarheid komt naar boven Lieke was omgepraat http://www.youtube.com/watch?v=cbkRmCX_ ... 23&topic=2
nou het begint weer van voor af aan in de villa, alleen nu is het lieke niet maar claire. De hele dag en afgelopen nacht maken de twee avanges naar elkaar. Huub zegt geen sex meer te willen met een medebewoner, zo verklaart hij naar jaap. Jaap wil weten hoe het zit ivm met een eventuele samenwerking met claire, hij ziet zijn plannetje al weer in duigen vallen. Ik ben benieuwd hoe lang huub en claire het vol houden zonder echt sex te hebben. (ze slapen al in 1 bed, dicht tegen elkaar aan) Ik denk ...........2 dagen?
Daar sta ik niet gek van te kijken. Was vanaf het begin al duidelijk dat die 2 bij elkaar in bed zouden belanden BAH! Liefs, mussie
oh heb ik ff gemist dan hebben ze gesext ? heb een zware griep dus lig al 2 dagen plat net wel ff wat bijgelezen op 10 maar heb dat niet zien staan wel dat huub een soort sylvia relatie met haar wil maarja ..... of hij zijn leuter in zijn broek kan houden ... denk het niet
Ik vind haar ook 10 x niks. Gisteren heb ik het even gekeken op tv. Het begint steeds meer op een erotische serie te lijken. Amanda helemaal zoenen met die meid en die zou dan daar blijven slapen. Dames dit stuk heb ik gemist, is er een trio tussen Amanda, Brian en die andere meid(met wie Amanda aan het zoenen was).
volgensmij niet hoor ! niks van mee gekregen over een trio ! al hebben ze het er wel over gehad om het misschien ooit eens te doen
Ja dat wist ik. Maar die meid riep dat ze bij Amanda zou blijven slapen. Misschien deden ze dat voor de kijkcijfers.
ik kijk net ff op stream hoor en zie ik lieke weer 24 uur aanvragen ..... weet verder nergens van heb nog steeds de griep dus lig voor pampus maar ze gaat gewoon bij de rest zitten en zegt er niks over ! hmmmm