pffff gaan we weer! hou er niet zo van als mensen vaak die 24 uur aanvragen en er verder niks mee doen!
het klopt wel dat die griet het wou maar amanda wou het niet, zeker omdat die meid alleen maar op tv wou. Amanda wou het niet omdat ze brian niet wilt delen. Tja lieke, ben benieuwd of ze nu werkelijk gaat, ik denk het wel. Gisteren kregen ze een stemming voor boksen, brian mag zeker gaan en hij mag twee miljonairs mee nemen. Hij wil amanda en huub mee nemen, jaap wou hier 300 contactpunten voor omdat amanda en brian dat in een eerdere ronde ook gekregen hebben van jaap. Brian ging hier mee accoord maar de regie besloot om de stemming te stoppen. Vandaag ging de stemming op nieuw beginnen en er mag niet voor contactpunten geruilt worden. Waarop is afgesproken dat lieke er door brian en amanda in de volgende ontslagronde uit gestemd gaat worden. Hier zijn ze mee accoord gegaan met het gevolg dat lieke al weet dat zij er de volgende ontslagronde er uit ligt. Vandaar dat ik denk dat ze nu zeker gaat om haar hoofd om hoog te kunnen houden als zij de poort uitloopt. Sorry voor de lange uitleg maar nu snappen jullie een beetje waarom zij haar 24 uur aangevraagd heeft.
nou nog niet echt hoor nog steeds moe en alles zit nog verstopt ! af en toe kom ik hier op internet verder is het nog niks .. en nou doen mijn streams het ook nog eens niet
nou dames lieke is er nog niet uit, maar ze heeft al wel de spullen gepakt. Ze heeft het nog niemand verteld maar huub heeft al een vermoede. Emma ik had ook vanmorgen en vanmiddag geen streamers, helaas een storing, We zullen het vanavond zeker weten of ze weg gaat.
ik denk ook dat ze nu wel gaat ! en gelijk heeft ze zo houdt ze de eer aan zichzelf en dat heeft ze echt wel verdient ! maar is het morgenavond geen ontslagronde ? ben ik ff kwijt
oh was ik bijna vergeten vanavond komt jaap op tv bij de nationale IQ test ! lijkt me lachen om te kijken of hij nu echt zo slim is dus ik denk dat ik wel ff ga kijken want volgensmij is hij het wel ik ga gokken ! wie doet er mee.... ik zeg een IQ van 132 .....
ja klopt jaap zit bij de iq test vanavond, hij is nu in twijfel of hij de slimme jaap laat zien of de terror jaap. Hij heeft het zelfs al gehad over streaken.............? helaas heb ik zo een klantje, een bruidje dus die kan ik niet afzeggen. Ik hoop dat je morgen de herhaling krijgt. Ik kijk straks als ik klaar ben met haar gelijk of ik nog iets kan zien en ook op de streamer of lieke werkelijk weg gaat. Ze verwachten dat ze rond tien uur vanavond weg gaat.
ja lieke is weg en jaap is nr 3 geworden bij de IQ test ... eigenlijk gedeelde 2e maar een vrouwtje had hetzelfde en die was iets ouder dus was ze zogenaamd beter ik geloof dat IQ 123 was en viel dus erg tegen ... ook voor de mensen daar en jaap is nu ook sjacho