streams volgen doe ik niet meer!Maar via de tv,en een bepaalde site volg ik het nog wel! Heb de beelden van vanavond dan ook al gezien(zonder montage van 5 )en echt dat gaat hard!Ben benieuwd of ze vanavond alles laten zien,maar denk het niet!..........
ik blijf het super vinden om naar te kijken, wat kunnen mensen dr eigen verlagen..... pure leedvermaak!
waar kijk je die filmpjes dan, en moet je die betalen? ja dat van die nadia met dat jongetje en dat meisje, ik heb me bescheurd, als ik een man was zou ik spontaan afknappen!
Ik kijk nog steeds elke dag trouw en op de streamers. Ik was eerst altijd op nowlive maar helaas heb ik een ban gekregen omdat ik een opmerking had gemaakt over het agresieve gedrag. Ik had gezegd dat mensen ook eens naar de agressie van allemaal moesten kijken en niet alleen van brian. Nou die opmerking werd beloond met een ban. Heel flauw, ik scheld niet, was netjes maar omdat ze vonden dat ik onrust stookte kreeg ik een ban. Ik heb vind het heerlijk om naar te kijken.
hey conny!Daar kijk ik idd ook!Ze zijn best streng met de regels idd!Ik zet er ook nooit wat neer,maar lees de streamverslagen alleen!en kijk de filmpjes haha! hier ff het hele filmpje in plaats van de zooi van gisteravond!Middenstuk lieten ze gister niet zien! http://www.youtube.com/watch?v=Mv43jV_PPtw
kun je me de link pb-en, ik wil wel eens kijken, is dat ook een soort forum dan, omdat jullie zeggen dat je daar opmerkingen kan plaatsen...
wij hebben het nog op video staan, neem vanavond erachter aan op, mijn man gaat schieten, dus dan hebben we een lange aflevering, vind toch al dat het altijd zo kort duurt haha. trouwens ik zie nergens dat je moet betalen voor die streams
Ranjeewha18 hij sloeg haar niet maar zette haar onder de koude douche met dwang. Was ook wel nodig, zij slaat nog wel eens helemaal door en was behoorlijk dronken. sim ik heb je een pb gestuurd, veel plezier het is echt een leuke site om te lezen. groetjes conny
tja,de 1 ziet het anders dan de ander!Ik vond die actie echt niet kunnen,net zo goed dat er meerdere actie's zijn gebeurt die niet kunnen.zowel van amanda als brian. Vind brian best wel eens de controle verliezen,en na twee glazen deuren in 10.0000 stukjes,en meerdere andere overtredingen mag hij van mij naar huis. maar zo heeft ieder zijn eigen favoriet he!
ha ha het staat ook op de site van tien zelf ! en ik hoorde haar zeggen dat ze ook al eerder zwanger is geweest maar het gesprek werd afgekapt omdat ze geroepen werden voor het eten ! maar ze zei zelf dat ze al een maand bij luc sliep en daar geen sex mee heeft gehad dus het kan niet .. pfff ha ha tja ik kan niet onder de dekens kijken maar volgensmij wel hoor ha ha wat een muts is het ook he ! amanda wilde testen met haar maar ze hadden er nu geen ik ben benieuwd !
[/quote]ha ha die nadia zit nu live te vertellen dat ze denkt dat ze zwanger is ! vraag ik me af van wie
idd die hebben er al net zo veel testen doorheen gegooid als ik voor mijn zwangerschap.... die 2 jr heeft mogen duren voordat het zo ver was... voor dat geld kan je heeeeeeeeeel wat condooms kopen ! zou jaappie naar huis gaan ? ik denk van niet !