Streamlock :x er is iets gebeurd wat wij niet mogen zien. Net hebben ze al iemand in het zwembad gegooid die niet kon zwemmen, het gaat lekker daar...
ben benieuwd wie het is...loop eerlijk gezegd beetje achter deze week niks pt v gezien.. maar volg het hier en julliie lopen weer een week voor komt goed uit,... opff baal ervan dat lieke eruit is,. echt *#&#@*$#@ gewoon ..... is niet anders helaas
wouw wat een super hondje Pluys ik zou hem maar lekker bij jou houden ! en idd beeld is weg ... ik zie een waterval hmmm nou duik mijn bedje maar in maar eh nog 1 ding pluys volgensmij moet jij je hond optillen als hij wil viezerikken met die hond ha ha ha kom je toch op TV
nou nou nou goedemorgen zeg het is lekker mike stangen vanochtend met zijn allen op hem zeg ! hij heeft er zo ook geen zin meer in zegt hij maar iedereen wordt gelijk boos op hem ... vooral huub zit weer te zeiken zeg pffff alleen palma is lief voor hem ! mike maakt zich gewoon zorgen omdat hij moet gaan werken is toch ook eng voor die man ... en of de andere wel goed voor zijn hond zullen zorgen nou ik kan me die vraag voorstellen hoor !
Inderdaad. het is niet nisk voor Mike.. allereerste komt hij terecht bij een stel kleuters.. Zijn alles (hond) moet hij achterlaten bij "die" kleuters.! Hij heeft volgens mij echt zo'n band met zijn hond, als wij met onze kinderen hebben.
hoi dames, Ik zal even duidelijkheid geven omtrent mike waarom ze vanmorgen allemaal tegen hem bezig waren. De reden waarom ik nu pas iets schrijf is omdat ik tot twee uur vannacht de streamer heb zitten kijken. Mike was gister op het carnavalsfeestje ontzettend dronken, hij begon uit de fles te drinken, wiskey dus het sterke spul. Daar werd iets van gezegd dat hij niet uit de fles mocht drinken. Hij werd daarna echt heel lastig, wat ik begreep heeft hij aan selene gezetten (kan me niet echt iets bij voorstellen maar ja hij was dronken he). Hij pakte op een geven moment zijn jas die hij van zijn nieuwe baas heeft gehad die hij maandag aanmoet en ging daar mee feesten, hij was die jas dan ook kwijt. Toen het feestje afgelopen was werd hij heel vervellen, begon op een dronken manier te kickboksen, wat echt een beetje gevaarlijk werd omdat ze met zijn alle in de lounge zaten. Brian heeft steeds geprobeerd om hem naar bed te krijgen maar het lukte niet, hij wou de poort uit omdat hij lieke zo miste en iedereen tegen hem was (echt dronkemans praat). Hij is een uur naar achteren geweest en zelfs daar kregen ze hem niet rustig. Uit eindelijk is het brian toch gelukt om hem in bed te krijgen met het idee dat als hij morgen nuchter zou zijn en er nog uit zou willen hij kon gaan. Het was echt heel vervellend om te zien, mike was echt vervellend en zelfs van achter konden ze hem niet rustig krijgen. Top voor brian zoals hij gehandeld heeft, streng maar toch rustig, dat zou ik niet kunnen. Ik vind het terrecht dat de groep hem vanmorgen aangesproken heeft op zijn gedrag. Alleen huub vind ik super irritant, gister was iedereen met mike bezig behalve huub en claire, huub was veel te druk om claire in bed te krijgen. Vanmorgen had huub natuurlijk de grootste mond tegen mike, dat vond ik niet terrecht. De rest heeft allemaal geholpen om mike in bed te krijgen en niet huub. Zo het is een lang stuk geworden maar wou jullie even op de hoogte stellen waarom mike is aangevallen vanmorgen.
hier een filmpje van hoe mike vannacht was, het is een lang filmpje. Zoals mike hier bezig was heeft daarvoor al een uur zo geweest en is tot twee uur vannacht door gegaan. http://www.clipser.com/watch_video/78215
Er was dus weer heel wat aan vooraf gegaan. Bedankt voor je verhaal, nu zijn we weer helemaal bij Liefs, mussie
aha ! kijk ik begreep al wel dat er wat gaande was want ze waren het er allemaal over eens dat mike zich niet zo had gedragen maar zoals jij het laat zien is het dus idd erg vervelend geweest ! en meidje toch tot 2 uur zitten kijken pffff haha kan me herinneren dat ik dat ook veel gedaan heb maar tegenwoordig pfff ! op zich zag het er gister wel echt gezellig uit hoor met veel bekende mensen !
hahaha emma dat doe ik ook niet vaak hoor. Ik zat lekker naar het carnaval te kijken, want het begint hier ook weer te kriebelen maar toen ik hem af wou zetten begon het net met mike, zo rond 23 uur. Ik heb toen de laptop mee naar bed genomen en ben daar verder gaan kijken, kon hem niet echt afzetten wou weten hoe het afliep,
wie ik verslaafd..............nee hoe kom je er bij Pluys het is inderdaad een schatje, wij hebben vroeger ook een foxje gehad, snoepie en hij was ook echt een snoepie.
er is niks met de moeder van amanda mamavyas we zaten te grappen dat we pluys haar hondje in de kooi wilden hebben en dat pluys dan mee moet om voor hem te zorgen ! maar dan wil pluys niet in beeld en dat is net als die moeder van amanda ! die komt ook niet langs omdat ze niet op tv wil ..... was ook even best verwarrend geloof ik ha ha
Hoe Brian.. mikey rustig hield was goed.. Zeker niet met z'n alle tegen 1.. Waarom? zie hier... hij word als maar bozer.. Steeds maar uitleggen dat hij NU in bed moet gaan liggen. En dat er weer morgen een mooie dag is... Ik vond Huub een sterke speler (toen nog samen met lieke) Maar nu vind ik het maar een zeilig mannetje.