Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Ja ik ook, vond het trouwens wel een bak hoe ze huub totaal negeerde!

Go Lieke! :)

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Vandaag is amanda 1 jaar in de kooi, weer een feestje dus.

Gisteravond was een ontslagronde, jaap en amanda waren genomineerd. Jaap kwam op de bank, huub hield hem er in. Het was voor huub en jaap een manier om claire uit te lokken om te zien wie ze werkelijk is.
    Huub is claire al een beetje zat en heeft gisteren gezegd dat hij claire er de volgende maand er uit wilt stemmen, afwachten of het waar is.

Gister heeft jaap ook een fan gebeld en gevraagd of die vanavond naar het optreden komt in kaatsheuvel. Ze krijgt een vip behandeling en mag daarna ook mee naar de villa. Jaap heeft dat gedaan om een wig te drijven tussen claire en huub, claire heeft namelijk aangegeven heel erg jaloers te zijn. Spannend dus weer.

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd heel sneu voor het hondje!En voor amanda vind ik het ook wel sneu,maar goed,zo goed was ze niet voor dr hondjes!Vind het erger voor die zus,dat die het nieuws moet brengen.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden het was eigenlijk maar een saai dagje in de kooi ...
    niks spannends te melden ... en ze doen nu op zaterdagavond ook niks spannends brain en amanda gaan al naar bed en huub is met clair aan het kleffen zoals gebruikelijk de laatste tijd ...

5. sim

sim Niet meer actief

ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom claire ineens ruzie kreeg met lieke, wie weet dat?

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou leuke dag in de kooi ! ze zijn weg met zijn allen alleen mike mocht blijven om te klussen ! ze ze het huis weer aan het opknappen ...

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou he emma, wat een rust in huis.
    Mis ze wel hoor, kan ik eindelijk weer kijken en zie ik alleen palma en mike verfen. Nu heb ik ook nog eens geen geluid alleen een hele irritante piep. Hoop dat ze vanavond weer terug zijn, ben best benieuwd waar ze naar toe zijn, wordt zo geheimzinnig over gedaan.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ik heb ook geen idee waar ze zijn maar het zal wel naar de zwaluwhoeve zijn ofzo dat was in het verleden wel vaker .... niks mis mee dagje massage etc etc...
    en eigenlijk is het aso dat het huis alweer opgeknapt moet worden ! dat is echt vaak daar .... maarja netjes met spullen van anderen zijn ze niet he !
    Vond gister trouwens huub echt kei gemeen tegen mike doen... aan de andere kant is het ook net of mike het ook allemaal wel makkelijk vind nu hoor !

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik heb het gemist gisteravond, wat is er precies gebeurd?

Wordt jij ook zo gek van het geschreeuwd nu op de streamers, onvoorstelbaar he, en nog geen streamlock............. ;) ;) ;) :whistle:

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hebben ze vanmiddag staan gillen ? heb wel iets gelezen over palma dat ze tegen het werkvolk bezig was maarja die vrouw (waarvan ik blijf twijfelen of het er wel een is ) kan niet echt normaal praten he !
    en ach huub zat gister weer bezig tegen mike dat hij maar weg moest gaan en bla bla maar ik vind dat huub altijd zo gemeen is daarin .. misschien ben ik er ook een watje in hoor maar je zet toch iemand niet terug op straat ....
    ze zijn nog niet terug maar ik heb al gezien dat ze een dagje zijn weesten ski-en ... iedereen vond het zo te lezen leuk behalve jaap ha ha tja dat is niet zo gek he !

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    whaaa ik ben 1 dag niet op de streamers geweest en jawel hoor er is weer heel wat gebeurd.

Gister heeft amanda voor huub gaby uitgenodigd, zij is de dame van plezier die al vaker in de kooi is geweest voor huub.
    Huub heeft hier uitgebreid gebruik van gemaakt, dit tot groot ongenoegen van claire.
    Huub en gaby zaten in de jacuzzi en claire heeft haar ongenoegen geuit tegen huub, waarop huub vrolijk met gaby onder de douche stapt.
    Huub en claire hebben vannacht apart geslapen en ik denk dat de prille relatie al weer teneinde is.

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hahaha :)

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha okee weer een meid versleten ;)

die huub haha wat een stakker :p

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha die huub he !
    ik heb het ook niet gezien maar wat een stunt weer en ik hoop dat clair er zo uit ligt ik vind niks aan haar en ik vind haar ook dom overkomen ...
    en tja wat had ze anders verwacht van hem pfff had ze nog nooit naar DGK gekeken ofzo ..
    en goed gedaan van amanda ! ha ha ha

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    NEXT!

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaha Claire is zo dom he, ze had het kunnen weten.

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja inderdaar huub wou gewooon ze kwakje kwijt ;) haha en daar moet hij iemand voor hebben en laat er nou maar 1 meid zijn die erin zal trappen domme domme claire natuurlijk ;).. haha

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ik vind het ook heel erg dom van haar! Ze heeft al die maanden dat ze niet in de kooi zat toch tv gekeken?

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja lijkt mij ook ;) haha een typsich dom blondje :p en ik ben nog wel blond ;) haha maar zei is dom :p

20. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    En die wat Huub tegen Claire zegt.......ik ben verliefd op je aan het worden, blablablabla, echt super dom dat je daar in trapt!
    Maar van mij mag ze lekker naar huis ;)
    Liefs, mussie

Deel Deze Pagina