Ik vind het niet normaal om daar zo mee om te gaan. Het zijn echt nog pubers die totaal geen besef hebben waar ze mee bezig zijn! Liefs,mussie
ben het er helemaal mee eens! Ik vind dat huub al een tijdje veel te ver gaat! Van mij mag hij eruit!
Ik lees hier altijd mee. Kijk ook regelmatig naar de kooi. Las net op nu.nl inderdaad dat Nadia zwanger is! Dus toch!
wat een drama weer op de maandagochtend palma is helemaal aan het flippen omdat het zo'n rotzooi is in de kooi ... ha ha ha geluid is hier weer zacht gezet hoor want iedereen is nu in discussie ...
whahaha emma ik heb hem net aangezet maar gelijk zachter gezet. Moet wel zeggen dat brian gelijk heeft dat eric alles voor de camera doet. Iedereen is bezig, echt een maandagochtend.
al een tijdje, huub gaat altijd al te ver. maar dat is het programma, ze weten allemaal waar ze aan begonnen zijn en doen er net zo hard aan mee, inclusief nadia en dennis. nogal een basis dat ze hebben om aan een kindje te beginnen. ik hoop dat ze het een stabiele basis kunnen geven, ze hebben zelf al laten zien dat ze dat zichzelf nog niet eens kunnen geven.
ja ik ben ook totaal in shock dat hun een kindje gaan opvoeden ze kunnen zich zelf niet eens opvoeden......
Nadia zou ook komen. Of komt ze alsnog. Ze zouden het dan samen gaan vertellen aan de bewoners. Maar het is iets anders gelopen. Daarom heeft Nadia het telefonisch verteld.
Er wordt wat afgeneukt in die kooi zeg! Wij zitten elke avond zo voor de tv --> Wat was die eerste Big Brother dan kuis, met Bart en Sabine. Je zag het dekbed een beetje bewegen en je hoorde wat gezucht, en IEDEREEN had het erover!
nou het is inderdaad wel shocking hoor, ws weten ze niks anders meer te doen daar! wat is clair een softy zeg! zou gek worden als vent, die geeft echt helemaal geen tegengas! en weet iemand of brian nog gaat vechten?
brian zal toch wel gaan vechten. dacht dat alles rond was. zal mij benieuwen hoe hij het eraf gaat brengen in de ring, en hoe het publiek gaat reageren, zeker als je hoorde dat als iemand zijn gezichtje zou toetakelen dat amanda dan even de tegenstander zou aanpakken de arena zal hij wel nooit halen, maar wel leuk om te zien of die vechten kan
Nou die Claire ja! Wat doet dat meisje daar, vind het bijna zielig. (bijna hè) Maar die andere meiden dan, die voelen zich hartstikke sterk nu, maar zijn nooit door de hele groep voor pijpslet en dat soort dingen uitgemaakt terwijl ze er helemaal alleen voor stonden. En die Selene die mag van mij ook optiefen, stom kind. (ik leef me erg in) Nog een half uurtje he
nou amanda heeft ook wel wat naar haar hoofd gekregen, zo krijgt iedereen wel eens een portie over zich heen. ze pakken iemand op een zwak punt en dat buiten ze uit. zo ging huub van de week tekeer tegen mikey, alsof huub het schoolvoorbeeld is. ook selene had nog iets te zeggen over de motivatie om te gaan werken te zeggen, vraag me af of selene wel eens weet wat werken is straks weer even kijken en lekker irriteren en kijken hoe dom mensen kunnen zijn
Jeetjeeeee wat is huub toch een ordinair lelijk ventje die krijgt gewoon veel te veel aandacht. VOnd het wel sneu voor domme Clair. Is er niet ergens een anti-huub clubje of zo waar ik lid van kan worden