Nou ja! Kan ze geen dagje vrij krijgen om naar haar zus te gaan?! Vind het best een beetje zielig voor Amanda dat haar gezin het "te druk" voor haar heeft!
brian heeft gisteren in de k1 gevochten, hij heeft zijn tegenstander Yuri binnen 30 seconden K.O. Hij valt na een trap op de grond en wil omhoog komen, waarop brian hem weer een trap geeft. Hij gaat 10 minuten K.O. Helaas staat in het wedstrijd regelement dat de scheidsrechter na de eerste trap al had moeten ingrijpen en de wedstrijd stil leggen, dat is blijkbaar de normale gang van zaken (ik heb er echt geen verstand van dus vertel wat ik op de kooi gehoord heb). Brian had die tweede trap niet mogen geven, zodat het beschouwd wordt als natrappen. De wedstrijd is nu onbeslist en ze zijn beide winnaar, No contest. Ik zelf persoonlijk vind het onwijs gaaf dat brian hem K.O. heeft geslagen/geschopt. Ik had het nooit verwacht dat hij het nog zo goed zou doen. Top brian, voor mij ben je een winnaar na je harde training en doorzettingsvermogen.
wat vreemd dat die wedstrijd dan onbeslist is.....het is toch overduidelijk dat het de schuld is van die scheidsrechter? Hmm....nouja, ik heb er ook de ballen verstand van hoor, maar ook ik vind het supergoed van hem!Hij is ook wel héél enthousiast en een echte doorzetter tijdens die trainingen,knap hoor! Eindelijk kan ik vanavond weer kijken, ik heb het al vanaf vorige week woensdag niet meer gezien dus ik kan niet wachten!
Ik vind het wel heel zielig voor amanda zeg dat haar familie het af laat weten. Ze heeft ze juist heel hard nodig. Ikvind haar echt een schatje.
Volgens mij gaat Huub vanavond de nieuwe gastspelers hard aanpakken. Heb nu al medeleven met het hondje
De nieuwe gastspelers zijn eergisteren al weer vertrokken, jaap had een ontslagronde aangevraagd en ze zijn naar huis gestemd. De jongen had ontzettende heimwee en dat is de rede waarom brian en amanda hun ook naar huis hebben gestemd. Voor de rest zijn ze heel erg met het spel bezig, beide kampen want het huis is nu echt in tweeen gedeeld. Gister gebeurde er iets waar ik heel pissig om werd, eric is overdag weg gegaan om naar de dokter te gaan, hij komt in de avond thuis en barst los met spel info over brian, amanda, mickey en jaap. Onvoorstelbaar dat het toegelaten wordt dat er zo veel info naar binnen gebracht wordt.
Ik snap niet waarom die Eric weer zo naar Huub trekt want Huub is de laatste periode dat Eric nog in kooi zat echt niet leuk tegen hem geweest. Nu doen ze weer alsof ze de beste vrienden zijn?! Claire heeft zich trouwens weinig aangetrokken van wat haar vader zei over Huub! Ze loopt nog steeds als een schoothondje achter hem aan! Wordt ze er al snel uitgestemt? Wanneer is de volgende stem ronde eigenlijk? Gr. Dib
hihihi ja wat een volk was dat zeg pffff en geen idee wanneer ontslagronde is hoop snel want ik word gek van dat geklef van huub en clair en dan bedoel ik letterlijk ... bah ik zet geluid uit als die 2 weer liggen te smaklippen brrrrrrrrrrrr vind het trouwens wel weer saai in de kooi op het moment
Ik ook, kunnen ze Claire niet even onder handen nemen!?! Ha ha! Terror Jaap is ook niet meer wat het geweest is
Ik vind het ook saai op het moment, echt iets spannends gebeurd er niet. Ze komen elke keer met dezelfde praat en acties, ze vallen in herhalling.
wordt het geen tijd voor een leuke spannende nieuwe gastspeler? Of weer eens ouderwetse terror in de kooi?!?
ja een nieuwe gastspeler ! ik weet er een Emma ! haha ga ik daar bevallen ... hebben ze eens wat om over te beppen haha en mag palma het opruimen heeft ze eens echt iets om over te klagen hahaha
hahaha en huub moet vooraan staan en mag zijn ogen niet dicht doen...........o nee dat is zielig voor jullie kindje
hahaha dat is idd zielig als het een meisje zou worden is huub er al mee vandoor voordat wij haar gezien hebben hahaha maar het is nog steeds zo degelijk saai zeg pfff trouwens wanneer komt jaap zijn visite voor zijn jaardag ik heb niemand gezien ... volg het ook iets minder moet in bed blijven dus ik spiek af en toe op de streams ... vond gister de uitzending van brain en zijn knokken wel stoer hoor ! goh je kunt zeggen wat je wilt maar hij is echt wel sterk ! alleen wat loopt hij met dom haar de laatste dagen in de kooi amanda maakt het zo gladjes het is net snoop dog nu haha en vraag me nog steeds af wat clair daar doet in de kooi pffff morgen weer ontslagronde ik las dat amanda op de stoel komt om Brain uit te dagen .. ben benieuwd !
amanda op de stoel?!? spannend! maar die blijft wel. Als Brian haar wegstemt is hij de volgende om weg te gaan. Hoe is het met Claire afgelopen? vandaag was op de tv dat Jaap een ontslagronde voor haar wil aanvragen om huub te testen. Emma lijkt me leuk als je de kooi in gaat! En als het een meidje is hou haar goed in de gaten!