Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sim

sim Niet meer actief

grrrrrrrrr balen :(

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :( :( :(

hoe moeten wij nou zonder de kooi?!?!
    mijn vraag van gister en vandaag: is er leven naast de kooi?

(denk het niet) :(

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Jammer dat het stopt maar het werd de laatste tijd ook wel erg saai.

Hoop i.d.d. niet dat Claire wint! Dat zou pas gemeen zijn tegenover de rest!

Laat Jaap maar lekker winnen!

4. luuus

luuus Niet meer actief

kzou het wel grappig vinden als claire utieindelijk zou winnen wil die hoofden van die andere miljonairs dan weleens zien haha

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik zelf hoop niet dat claire wint, zij heeft nog niets gepresteerd in de kooi, de rest zit er al zo lang die hebben meer recht op de prijs als zij.
    Als ik zou mogen kiezen dan is brian de winnaar, hij is de enige die er vanaf het begin in zit. Buiten de boetes om, die iedereen daar heeft op claire na, heeft hij het meeste gepresteerd en nog nooit gezegd dat het zijn huis is.

6. sim

sim Niet meer actief

we hebben gister weer gekeken en op een moment dat die claure noemt wie ze denkt dat de winnaars zijn laat mijn man zo zijn hoofd in zijn handen vallen.. (dacht echt dat ie niet goed werd) dus ik spring op, en vraag wat er is... hij had gewoon nog nooit zo'n dom iemand horen praten...zijn reactie was een spontane verontwaardiging haha.

*sorry hoor, maar ze is echt heel dom zeg!*[​IMG]

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik hoop dat Brian wint. En idd de kooi is ook best saai geworden de laatste tijd... Bij 10 was dat wel ffies anders, vechtpartijen, schreeuwende natacha hihi

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    potver,ga als het goed is rond die tijd bevallen!Zal de kleine zeggen dat na 23 mei het mag haha!

nee,jammer dat het stopt,maar ben heel heel heel benieuwd hoe er een eind aan komt.Hoop dat het publiek mag stemmen!(ookal zal dat ook weer gemanipuleerd worden)

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Er is een nieuwe gastspeler, brandweerman Barry hij kwam binnen met zijn collega's compleet in branweer outfit :)
    Hij heeft wel een lekker lichaam hoor en hij heeft een lekker plat amsterdams accent hihihi.

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Inderdaad de brandweerman is gastspeler. Ik vind het een waardeloos verhaal hoe hij er in kwam. Wat een onzin, echt een script.
    Huub draaide door (nou ja net als of) hij pakte de meubels uit de chill, zette ze buiten en stak ze in de fik. De brandweer kwam al binnen 5 minuten (de ambulance voor nadia toendertijd deed er bijna een half uur over) en bluusde het brandje. De brandweermannen gingen mee naar binnen om wat te drinken en 1 brandweerman bleef daarna achter als gastspeler. Nou nou nou wat een onzin, echt een hele "spontane" actie van huub.
    Bah als het zo de laatste twee maanden moet gaan dan wordt het nog saaier dan het was.

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hoop ook dat Brian wint.

off topic@ gefeliciteerd met je zwangerschap conny!

12. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Ik hoop eigenlijk dat ze iedereen met voldoende contanten naar huis laten gaan,omdat het niet gegaan is zoals het zou gaan.

vind niet dat 1 iemand alles moet winnen en de rest niks.Van mij mogen ze alles eerlijk verdelen(dus naar de dagen dat iemand er zit,en voor wat degene voor het programma heeft gedaan)

en anders vind ik dat ze de popi poll er bij moeten halen,geeft toch weer wat de meeste mensen de spelers gunnen

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    mamavyas dank je wel, wij zijn er heel blij mee.

Jolien, ik hoop niet dat ze de popupoll gaan gebruiken, daar van is al vanaf het begin af aan bekend dat het niet eerlijk is gegaan. De popupoll is wel goed als iedereen ook maar 1 maal mag stemmen, bijvoorbeeld via internet. Dat huub altijd wint, ondanks dat de berichten over hem heel slecht zijn (zie forum van dgk) heeft puur te maken met de familie van huub. De echte gouden kooi fans stemmen niet via de popupoll.
    Ik ben het wel met je eens dat ze allemaal een bedrag moeten winnen naar de tijd die ze al in de kooi zitten.

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zou wel eens willen weten wat er in het contract staat van de bewoners. Want volgens mij waren de regels dat degene die er als laatste inzit de winnaar is van het huis en het geld. Ik zou echt heel erg flink gaan flippen als ik een huub of brian was (volgens mij de finalisten).

Blijf het nog steeds heel erg jammer vinden dat de kooi gaat stoppen!

15. acire

acire Fanatiek lid

hoi , de bewoners wisten toen ze begonnen dat na 2 jaar het huis pas vrij komt.

de winnaar van nu krijgt 1 miljoen + 1000 voor elke dag dat ze in de kooi hebben gezeten.

volgens mij krijgen ze ook goed betaald terwijl ze in de kooi zitten dus ik vind niemand zielig

16. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    klopt het huis zou pas na twee jaar vrij komen.

Nou gister kwam er een brief binnen dat er een ontslagronde kwam voor eric, hij moest unaniem er in gestemd blijven. Brian heeft hem er uit gestuurd (jippie). Op het moment dat eric de poort verlaat zit er ineens een rood harige dame in de jacuzzi. Het blijkt de nieuwe gastspeler al te zijn. Nou dames ik heb nog nooit zo´n ordi gezien, ze heeft heel grof taal gebruik en de nodige scheldwoorden vliegen gelijk over tafel. Moet zeggen dat barry de brandweerman wel leuk is om naar te kijken ;)

17. sim

sim Niet meer actief

dus....dan krijgt niemand het huis?

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nee klopt, wat ik van de berichten begreep is dat er een waardige opvolger komt voor de kooi en dat het vanuit de villa komt. Er komt dus een andere reallive soap vanuit de kooi, maar ik zelf heb zo iets van eerst zien dan geloven.

19. sim

sim Niet meer actief

nou da's dan ook lekker lullig, weten die bewoners dat al dan? want volgens mij gaan ze er gewoon vanuit dat één van hen het huis ook wint..

best raar eigenlijk, ik bedoel die brian zit er al bijna 2 jaar..

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ze wisten dat al toen ze erin kwamen, ze waren in het begin toen ze het hoorde zwaar teleurgesteld maar ze begrijpen het ook.
    De winnaar krijgt 1 miljoen + 1000 euro voor elke dag die ze erin zitten, dan - de eventuele boetes dan is het nog niet mis wat ze krijgen.

Deel Deze Pagina