Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    * off topic*

Emma ik zag je banner!

Van harte gefeliciteerd met jullie mooi manneke!
    En wat een pracht van een kamer heeft ie!

liefs

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    nou conny75 als je op de site van nowlive.eu kijkt,zie je dat er daar het merendeel voor huub is.En als die mensen veel geld uit willen geven om te stemmen,dan is dat hun goed recht.Is toch hetzelfde systeem als Idols!

Van mij mag Huub winnen!Brian heb ik zo vaak via de streams zien flippen,en zelfs Amanda zien slaan.....vind dat een naar mannetje.Doet me denken aan me ex,die had dezelfde blik in de ogen

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Ik vind het niet echt leuk op deze manier. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste weken de uitzendingen ook niet echt leuk meer vind. Het blijft echt saai :cry:

Emma van harte met je prachtige ventje meis. Geniet maar lekker van hem!

Liefs, mussie

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Emma gefeliciteerd met je mooie kerel! Lekker genieten nu!

Ik heb het gister weer op de tv gezien, toen werd er verteld dat de kooi gaat stoppen, had zelf ook te tranen in mijn ogen.
    Ben heel benieuwd hoe het spel nu verder gaat!

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Emma gefeliciteerd met jullie mooie zoon, onwijs leuk nieuws.

Jolien, ik wil liever niet in de discussie treden hier over het feit of brian amanda slaat. Dat is de discussie voor het tienforum of nowlive, ik heb een ban op nowlive omdat ik niet voor huub ben. Nogmaals ik wil liever hier geen discussie over omdat ik uit ervaring weet van andere forums (niet met mij persoonlijk maar met andere forummers) dat dat vaak uit de hand loopt omdat ieder zijn eigen mening hier over heeft.
    Dit is een leuk topic en ieder heeft zijn eigen favoriet en dringt niemand wat op, daarom is het hier ook zo leuk, ;)

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hey Conny! :)

ach ik wil ook helemaal geen discussie joh :) !Iedereen heeft zijn eigen favoriet,en laten we eerlijk wezen,we moeten het wel als een spel blijven zien he! ;) Dat is de opzet geweest,en de laatste tijd merk je gewoon dat de regie bepaald wat er gebeurt :rolleyes: !iedereen ziet alles van een andere kant,en dat is maar goed ook,anders zou de wereld maar saai zijn..... ;)

groetjes Jolien :)

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Nou jolien precies wat ik ook bedoelde, we hebben de zelfde gedachtens.
    Ik bedoel het niet boos hoor wat ik zei, maar ik heb helaas al meedere forums gezien waar echt een soort oorlog was omtrend de favoriete bewoner. Daarom ben ik zo blij dat we hier op het forum lekker kunnen genieten van de gouden kooi (voor zo lang het nog duurt :cry: )

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma Gefeliciteerd met je zoon!

Ik vind het nogal saai in de kooi zeg.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu verder gaat.
    Van mij mag Brian of Mannie winnen!

9. sim

sim Niet meer actief

emma, gefeliciteerd! :D

ik wist niet dat brian amanda sloeg, maar als dat echt zo is, dan wordt hij er toch uit gekicked? heb één van jullie dat zelf gezien of gelezen?

nou als dat waar is, dan mag amanda van mij winnen, want huub of jaap gun ik het niet, die spelen wel het spel misschien beter, maar ik mag ze als mens gewoon niet!

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Niemand heeft werkelijk gezien dat hij haar geslagen heeft, mensen maken er van wat ze willen zien. Dat is niet alleen bij brian zo maar ook bij huub, huub heeft wel bedreigend voor lieke gestaan maar haar nooit geslagen, mensen zeggen dat hij haar wel geslagen heeft. Zo is dat bij brian en huub, niemand heeft het gezien maar iedereen heeft het gezien, snap je, ;)

11. sim

sim Niet meer actief

ow oke, gelukkig maar, want dan was ie erg in aanzien gedaald bij mij! vind het wel belachelijk hoe hij soms tegenover amanda staat maar goed, ze durft gelukkig wel weerwoord te geven.

moest zo lachen gister (we hadden drie afleveringen op de band staan) dat ze jaap tot dennis om hadden gemetamorfeerd haha

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Heeeeeeeeeeee meiden Thanks allemaal ! :whistle:

tsjonge zeg wat gebeurd er nu !
    ik ben ff 2 dagen bevallen en nog 4 dagen ziekenhuis en ze trekken de stekker er uit !
    Tja ik heb er idd een prachtige nieuwe hobby voor gekregen haha
    maar dit is niet leuk
    ik ben gestopt met roken met de kooi te kijken
    heb een flinke dip overwonnen
    uiteindelijk toch zwanger geraakt
    en nu na dit alles .......
    de stekker er uit ! wat super jammer ik zal het echt missen zeg ! ik heb het altijd aan staan als "achtergrond"
    ohoh ik heb weinig tijd om het helemaal te volgen nu maar bah wat jammer .....

en Conny ik zag ook jouw banner ! super meid ! GEfeliciteerd !

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    En toen zat er weer een nieuwe gastspeler in de kooi. Kan niet echt zeggen dat het een leuke meid is, maar goed, misschien moet ze er eerst even inkomen!

Ben wel blij dat Eric weg is, dat vind ik niet zo'n gezellige jongen!

En dan Jaap met z'n hommel! Rennen als een klein kind! Ha ha ha, hij is minstens een miljoen keer zo groot! ha ha ha!

14. sim

sim Niet meer actief

ik denk dat wij met zijn alleen jaap onderschatten, ik denk dat hij nog even huub het werk laat doen en dan samen gaat spannen met claire, want wie er ook met huub de finale in stapt ze maken beide geen schijn van kans, en als ze hem eruit stemmen natuurlijk veel meer. dat zelf ingenomen stuk drol, pffff heb het echt gehad met huub, min mannetje zeg!

15. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hahaha ja hier nog één, die Huub vind ik de laatste tijd echt verschrikkelijk!En hoe hij tegen mike doet....pfffff, ongelofelijk wat een sukkel! :(

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Huub verdient geen euro!

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    haha vind het wel grappig dat de meningen zo verschillen!

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    emma dank je wel, wij zijn er ook heel blij mee \:D/

Even een update, er is deze week een gastspeler (de andere twee, de brandweerman en het ordinaire meisje zijn weer weg) Nienke disco van 100% nl, ze zenden deze week tussen 17.00 uur en 20.00 uur live uit vanaf de kooi. Elke dag is een bewoner mede dj, heel leuk om te luisteren.

Dinsdag was het de beurt aan brian, brian en nienke hadden het idee om een blinddate voor palma te regelen. Ze hebben samen met palma een oproep gedaan op de radio. Helaas hebben hier maar 2 man op gereageerd en die wouden niet op tv. Dus het plannetje om palma aan de man te krijgen leek mislukt, waarop mickey zei dat hij de date van palma wou zijn. Dit is vanmiddag in het geheim geregeld omdat palma ook naar de streamer kijkt, dus brian heeft haar gebeld met de mededeling dat er toch een date is voor haar vanavond.

Ze reageerde heel erg leuk en zitten nu dan ook heerlijk met zijn tweeen te eten. Mickey is echt heel lief voor haar en palma voelt zich zeer vereerd. Echt lief............

19. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    ohhh wat leuk om te lezen!

20. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000