Die Huub mag van mij ook niks winnen! Eerst was het nog wel een favoriet van mij maar hij krijgt echt kapsone's en hij gaat er al van uit dat hij het gaat winnen. Nou ik hoop echt dat hij niet gaat winnen. Ik vind dat Brian moet winnen die zit er het langs in daarna Amanda..en daarna Jaap Claire zit er nog maar even dus die hoeft van mij niet te winnen. Ik ben benieuwd wie er de volgende keer uit word gestemd? Als ze het slim spelen spelen ze er nu alvast een uit en dat word Claire of Jaap dan denk ik.
ik ben ook helemaal vvoor brian inderdaad! en daarna ook amanda en dan jaap.. als huub wint word ik gek..
hup brian hup hij mag van mijn zeker winnen. hij is wat dominant tegenover amanda maar goed als zij graag kruipt voor een man wie zijn wij dan om dat te misgunne. wat betreft huup grrrr wat een irritant mannetje zeg , ik raak er soms gewoon van overstuur en zou hem zo uit de tvscherm willen halen om eens een goed pak rammel te geven. durft hij wel tegen mickey hij heeft een beetje heel beel kapsones en kan daar niet zo goed tegen. zelfvertrouwen is goed (die heeft claire weer niet) maar denken dat je beter bent dan alles en iedereen pfff nee die mag van mijn met lege zakken naar huis
Nou idd lovewinni ik weet zeker dat hij het nog moeilijk gaat krijgen als hij uit de kooi komt in de tijd dat hij met lieke had vond ik hem nog wel leuk..maar nu jazzes wat een kapsone's. Maar wedde dat hij gaat winnen. Wisten jullie trouwns dat met die popalaritijdspol de meeste stemmen zijn van zijn site..van de genen die er reclame op zetten oid en van dat geld smsen ze allemaal naar huub vandaar dat die altijd zo hoog staat
haha volgens mij ben ik in de minderheid! maar kan het niet laten:Go huubje go huubje! Huub is mijn nummer 1!Ben een trouwe streamer,en mikey is echt geen heilig boontje!
Wat leuk al die verschillende meningen. Als ik echt moet kiezen, mag Jaap van mij winnen, ondanks alles wat hij uit heeft gevreten, gun ik hem het toch het meeste.Wat ze trouwens beter kunnen doen,is de centjes verdelen onder de miljonairs. (Claire wel behoorlijk wat minder dan de rest)maar dat Lijkt me een goed plan, er komt tenslotte ook geen huis vrij dus.......... Liefs, mussie
Leuk de verschillende meningen, het is maar goed dat iedereen een verschillende favoriet heeft anders zou het programma heel saai worden. Misschien leuk om een poll te houden met wie de winnaar wordt, lijkt me leuk om dan 22 mei te kijken hoeveel het er goed hebben. Ik ben ook een trouwe streamer vanaf dag 1 en mijn favoriet is brian, het is mijn type man, alleen een beetje minder dominant mag wel maar amanda geeft zelf aan dat nodig te hebben. Brian mag van mij winnen omdat hij er nog als enige eerste bewoner inzit, maar als ik ga kijken naar het leven buiten de kooi dan gun ik het jaap. De rest van de bewoners kunnen (denk ik) genoeg snabbelen om een leuk centje over te houden. Jaap zie ik dat niet snel doen ook al heeft hij grote plannen ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het van de grond krijgt met zijn achtergrond uit de kooi.
ai ai wat moeilijk om te zeggen wie kan winnen als je naar de popu kijkt zou huub winnen maar ondanks lang fan van hem geweest te zijn gun ik het hem niet meer zoals hij doet de laatste tijd Ik gun het clair niet uitleg lijkt me niet nodig ... Jaap gun ik het wel ! die heeft ook een goed spel gespeeld maar had er misshien iets meer voor kunnen gaan soms is hij nogal afwezig op gaat mee in plannen van anderen .. hij zou zelf meer mogen doen brain gun ik het wel die zou er wel verstandig mee om gaan maar ik gun het Amandag op dit moment het meest ... tja het zal wel binnen een maandje op zijn aan winkelen dat is dan wel jammer maar ik vind dat ze zichzelf toch wel heeft beweezen en idd een poll zou leuk zijn !
Bigbrother? wist ik niet!. Ik zag gisteren stukje over Mike die vertelde dat ie door stel marokaanse jongens is op gehouden, zij wilde dat hij een boodschap aan Huub door gaf. Huub heeft gezegd dat hij de koran tekst op zijn kont wil tatoeren(sarcastich bedoeld natuurlijk). Ik had al een hekel aan Huub en nu nog veeeeelllll meeeeeerrr! De vraag is, is dit recent of is dit stuk van een tijd terug? Claire zat er bij zag, dus het moet niet zo lang geleden zijn.
ja dat van Big Brother was gister of eergister op TV dat ze dat daar gaan opnemen ! nouja als ze de streams laten hangen ga ik dat wel volgen ofzo haha kunnen we hier opnieuw verder ! oh hoe moet dat straks zonder kooi ....
tja,maar hoezo moeten die jongens dan een boodschap aan huub doen? Zal vast wel geen vriendelijk bericht zijn geweest,en dan kun je verwachten dat er zoiets gezegd word! 8) echt,kan er slecht tegen dat iedereen net doet alsof huub de duivel is,volg de streams zou ik zeggen,en je ziet dat ie het spel gewoon goed speelt! claire=helemaal niks,moet zich nog bewijzen amanda=een dom delletje wat alles pikt brian=tja,ik hou me mond maar anders krijg ik jullie allemaal over me heen Jaap=een strategische speler,die in zijn hoofd meer speelt dan je denkt Huub=snoeihard,maar wel oprecht!Wat ie zegt doet ie ook!en sommigen vinden dat hard!
Hij is ook een duivel Nee iedereen heeft een eigen favoriet natuurlijk maar ik heb dus gewoon helemaal niks met Huub kikkert. Ik denk ook dat je de gene het leukst vind met wie je vrienden of vriendinnen zou kunnen zijn of degene waarin je je zelf herkent.
Ik ga voor Japie! Ik denk dat het een enorm slimme speler is. Hij doet zich ooit wat afzijdig voor... maar ik weet zeker dat ie stiekem heel wat strategisch denkvermogen heeft. Van mij mag ie winnen! Groetjes, Josien
ik ga mee met Josien. Brian vond ik leuk maar ik vind het totaal geen respect tonen voor amanda. Amanda gaat alleen maar winkelen. Maar vind wel dat zij vaak zich zelf is gebleven tijdens de kooi. Vind ik wel heel erg knap van haar. Huub kan gewoon niet normaal doen. Ikind best dat je je moet inzetten tijdens een spel maar hij gaat veel te ver! En ja claire, moet ik daar nog wat over zeggen?
gelukkig! maar een vraag aan de meiden die het op internet volgen: is het spel nu verandert nu het bijna gaat stoppen? zijn ze harder aan het spelen?