Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Nee het was geen leuke boodschap hahaha! Wat er precies gezegd is kon ik amper verstaan. Die groep marokaanse jongens heeft een reactie gegeven op wat Huub gezegd heeft. Huub is als eerst begonnen met het beledigen van de koran. Snap je hem?

SORRY HOOR! MAAR HUUB IS EEN DUIVEL :evil: ! Je kan en mag een slimme speler zijn, maar om mensen te kwetsen, kleineren, bang maken, geestelijk mishandelen gaat mij toch iets te ver.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nou ik vind huub geen duivel! hij is gewoon keihard en gaat voor zijn doel. Ik keur het ook niet goed hoor hoe hij bezig is, maar hij is wel de enige die het spel aan het spelen is. Jaap doet ook mee maar voor de rest heb ik het idee dat het een leuke lange vakantie is!

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik respecteer je mening, ik vind hem echt vals.

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Misschien is dat ook het spel.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    volgens mij was de bedoeling van het spel om je mede bewoners eruit te werken. Alleen mag en geen lichamelijk geweld gebruikt worden.

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Brian en Amanda spelen het spel ook hoor alleen dan op een hele andere manier.
    Iedereen heeft zo zijn eigen speltactiek.

Ze zijn nu ze weten dat het gaat stoppen wel meer bezig met het spel vind ik.
    Huub heeft al tegen Claire gezegd dat hij haar eruit gaat stemmen en dat hij liever het spel met Jaap speelt.
    Ze heeft net ook een romantisch dineetje geregeld in de kooi.
    Huub heeft wel even duidelijk gezegd dat dat zijn beslissing niet veranderd.
    Claire zei echt zo van Nee dat weet ik wel maar ze dacht volgens mij wel dat hij haar nog een kans zou geven het spel met hem te spelen :)
    Gister hadden ze ook ruzie...

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    misschien ligt het aan mij maar ik snap die claire echt niet. Hoe groot is die plaat voor haar hoofd?

dank je voor de update!

8. Female

Female Niet meer actief

Ik vraag me steeds meer en vaker af of Claire niet gewoon deze opdracht heeft meegekregen... Huub is te triest om te kunnen omschrijven, maar zorgt blijkbaar toch op één of andere manier voor kijkcijfers. Die willen ze er natuurlijk niet uit hebben, dus hebben ze iemand (Claire) ingezet die ervoor zorgt dat Huub er niet uit komt te liggen....
    Ik bedoel, zo achterlijk als Claire zich voordoet kun je toch werkelijk niet zijn?! :(

9. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd,huub is keihard,maar ja ik zou het zo ook spelen als je zoveel geld kunt winnen :oops: Tis en blijft een treiter show om zoveel en zo snel mogenlijk mensen kwijt te raken uit de villa,en dat krijg je alleen zo voor elkaar!

En dat verhaal over wat Huub over de Koran heeft gezegd heb ik niks van mee gekregen,dus daar oordeel ik niet over.Hij kan idd harde dingen daarover zeggen :( en dat keur ik uiteraard niet goed!

en voor de rest idd ieder zijn mening,ik hou wel van een hard spelletje,en als ie iemand kwetst in het huis is dat de schuld van degene zelf!Want je weet dat het een spel is,en dan heb je je te kwetsbaar opgesteld als iemand je zo kan raken :rolleyes:

10. sim

sim Niet meer actief

die plaat voor clair's hoofd schiet je niet door heen, zo dik :)

ik denk dat jaap ons ook nog gaat verrassen. vind het wel leuk om te zien hoe ze met z'n drieén om elkaar heen draaien haha.

wat dat betreft kunnen ze elkaar niet meer vertrouwen, dat kunnen brian en amanda natuurlijk wel.

ik vind clair dom;
    vind huub in en in gemeen en ook onrechtvaardig;
    vind jaap een beetje op huub's succes meevaren;
    brian is inderdaad van onrespectvol naar amanda, maar verder niet veranderd;
    en amanda is gewoon helemaal zichzelf daar (volgens mij, ken haar natuurlijk niet)

als ik zo denk gun ik het amanda het meest, en ach als ze van het geld wil shoppen, who cares. en ze komt inderdaad soms wat "dom" over, maar ze haalt het lang niet bij de domheid van claire haha

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Er is een nieuwe gastspeler, niemand minder dan richardo/rachel, echt leuk. De ene keer komt hij gewoon als richardo en zo is hij omgekleed en is hij rachel.

Mijn mening is over huub is heel persoonlijk, de reden waarom ik niet voor hem kies is omdat hij woorden gebruikt die mij persoonlijk kwetsen. Namelijk alle woorden met ziektes enz. (ik herhaal ze liever niet), raken mij persoonlijk omdat ik heel ernstig ziek ben geweest. Hij is er meerdere malen door fans op gewezen en fuift het weg door te zeggen ik meen het niet maar ik kan er niets aan doen. Sorry dat vind ik respectloos.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    tja pluys dat denk ik dus ook...
    maar misschien idd een soort spel wat ze speelt
    anders zou ze wel heeel dom zijn

13. sim

sim Niet meer actief

inderdaad dat kwetsen gaat veelste ver, en dan kan het wel een speltactiek zijn, maar ik word er niet warm of koud van.

en ik denk dat clair echt dom is (mocht later blijken van niet, dan moet ik mijn mensenkennis eens goed onder de loep nemen ;) )

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik probeer de woorden van huub vaak naast me neer te leggen maar elke keer als ik denk ach hij weet niet beter overtreft hij zich weer met een rotopmerking. Iemand een hersenbloeding of een dwarsleasie toewensen bijvoorbeeld, elke keer weer weet hij het weer erger te maken. Maar goed hij zal niet beter weten en ik hoop voor hem dat hij als hij na de kooi de beelden terug ziet dat hij er anders over na gaat denken.

Claire is echt niet dom (denk ik), ze is alleen heel onderdanig aan huub. Vanmorgen hebben ze al een bespreking gehad met brian en jaap en ze is er heilig van overtuigt dat huub haar niet weg stemt. Helaas weten wij als streamer dat hij haar er wel uit wil stemmen.

Vanavond is er een besprekking met alle bewoners, ze mogen zelf een vorm van de finale bedenken mits het unaniem door alle miljonairs goed gekeurd is. De regie neemt hun plan dan ook in overwegging, het is dus niet zeker dat dat dan ook de finale wordt. Ik ben heel benieuwd vanavond, hoop dat ze er goed uitkomen en dat het geen ruzie wordt.

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames,

Ik heb de poll voor jullie toegevoegd! Stemmen maar!

Groetjes,
    Josien

16. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    whaha op pagina twee dacht ik heel anders dan nu!

Wat grappig om dat terug te lezen!

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ga voor Amanda...

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik voor brian ;)

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik ga ook voor Brian :D

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik ga ook voor brian, hij zit er het langste in en is mijn favoriet :)

Deel Deze Pagina