Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

brian, omdat hij het er langste inzit

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ai ai ik ben toch maar voor
    Brain !
    gegaan ... wat erg zeg dat had ik maanden geleden nooit gedacht maar diep in mijn hartje moet ik het hem gunnen op dit moment...

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik vind de poll kei leuk, echt grappig om te zien dat claire nog geen enkele stem heeft gekregen. Misschien komt het nog ;)

De bewoners hebben 24 uur uitstel om het finale plan intedienen, dit omdat brian vandaag de hele dag in de studio heeft gestaan om zijn nieuwe cd op te nemen, hij was laat thuis. Ik heb het nummer al gehoord en vind het onwijs gaaf, hij zingt het voor de alleenstaande moeders, hoe hard die moeten werken en hoeveel respect hij voor alleenstaande moeders heeft, wauw hij heeft weer mijn hart gestolen met dat nummer. (zodra ik een link heb met het nummer zet ik het erop).

Vanmorgen is de bom gebarsten met palma, een onwijs grote ruzie met amanda en een flinke scheldkanon. Brian was al in de studio dus heeft niets mee gekregen maar amanda werd gesteund door de overige bewoners. Palma is vervolgens boos weggelopen, ben benieuwd wat er morgen over gezegd gaat worden.

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het wel leuk om te zien dat Huub het meeste bovenaan heeft gestaan, wat je op de televisie mee kreeg dan.Maar is lachen dat hij bij ons helemaal onderaan staat. :) :) :)
    Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen :rolleyes:

Liefs, mussie

5. sim

sim Niet meer actief

brian wint, haha

ik ga dus voor brian, vind dat ie altijd dezelfde is gebleven en het langst erin zit, als het brian niet word ga ik voor amanda

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hier is het beloofde nummer van brian, alleenstaande moeder.

Het is nog een demo versie dus hij is nog niet perfect.

http://nl.youtube.com/watch?v=6-MrfFdcjwA

Ik vind het zo mooi, geschreven door brian zelf =D> :cry:

7. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauwwww, ik vind hem ook erg mooi. Ik hou niet zo van dat soort muziek, maar de tekst is voor mij heel herkenbaar :oops:

Liefs, mussie

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had het idd ook al gehoord mooi nummer!
    Hij heeft de tekst ook super snel geschreven erg knap hoor!

9. sim

sim Niet meer actief

heel mooi geschreven :D

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind dat ylona had moeten winnen ...

want wat een verschrikkelijk programma is het momenteel, toen die tijd dat ylona er nog in zat was het leuk maar nu niet te geloven dat sommige zich daar zo tot een laag niveau kunnen verlagen mijn hemel, ben blij dat ze het programma gaan stoppen :d

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Moeilijk te volgen hoor een baby en de kooi kom er bijna niet aan toe
    maar net toch maar weer voor een maand betaald haha
    afgelopen week was de popu poll en huub staat nog bovenaan maar het verschil met de anderen wordt steeds minder en daar was huub helemaal niet blij mee haha
    zul je zien dat hij straks niet wint hoor door zijn valse gedrag !
    ik zeg ik hou der van ! haha

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Even een update,

Huub heeft claire ten huwelijk gevraagd maar puur zakelijk gezien. Hij houd ook wel van haar zegt hij maar is bang dat ze met jaap gaat samen werken. Ze heeft ja gezegd maar met een twijfel. Ik denk dat het weer een van de plannetjes is die je nu hoort en vanaf morgen weer geschiedenis zijn.

Nu even heel goed nieuws, de baas van mickey kwam net in de villa met twee andere mensen. Deze mensen blijken van een makelaar te zijn en hebben een woning voor mickey. Hij gaat volgende week zaterdag verhuisen naar zijn eigen woning. Hij hoeft de borg niet te betalen en voor 5 maanden wordt de huur betaald. Zo kan hij zijn finacieen op orde krijgen en samen met dylano een nieuw leven beginnen. Ook krijgt hij van de kooi nog zijn rijbewijs dus ik zeg onwijs gaaf!
    (huub had trouwens wel een leuke opmerking "eerst was hij de zwerver maar nu is hij de enige met een huis hier, ons huis is door de neus geboord")

13. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Huub en Claire trouwen? Puur zakelijk? Ik denk nog steeds dat Huub het helemaal niet meent met Claire. Ook zijn relatie met haar hoort denk ik bij het spel. Maar goed dat is mijn mening.

Geweldig voor Mike,ik gun het hem van harte! Ik hoop dat hij nu eens een portie geluk krijgt.

Liefs, mussie

14. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    En ik vroeg me net af wie er in de ontslagronde uit zou gaan, Claire of Jaap. Maar als hij haar al ten huwelijk vraagt...
    Ik hoop persoonlijk dat ze Claire eruit stemmen, word zo moe van dat naieve gedoe..
    Laat hem haar maar eens met d'r neus op de feiten drukken..

Debby

15. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    brian natuurlijk hij zit er het langste!

maar moet wel zeggen dat huub beter zijn best doet...haha

16. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wat zou het toch mooi zijn als er een hele andere kant van clair naar voren kwam en hem voor het altaar zou laten staan en hem zou weg stemmen..

ik zou echt keihard lachen............

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Anders ik wel :)

Liefs, mussie

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha goed plan !
    ik zie hem al staan ...
    of dat ze er met jaap vandoor gaat hahahah

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Van mij mogen dat domme wicht claire en die kikker Huub er allebei uit! Vreselijk...

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is nu officeel

Huub heeft vandaag de vader van Claire om haar hand gevraagd en hij vondt het goed.
    Tijdens de ontslagronde ging Huub op zijn knieen en vroeg Claire ten huwelijk alles inc ringen.
    Ze heeft dolblij JA gezegd :rolleyes:

Deel Deze Pagina