ik zeg maar 1 ding hierover:alles gaat in opdracht van de regie! een ieder die nadenkt weet toch dat die vader van Claire ook streams kijkt,dus die ziet toch ook de plannen van Huub ik word steeds beroerder van die hele gouden kooi!Wat een nep zooi zeg
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, voor mij is een huwelijk heilig en voor altijd. Tuurlijk kan het mis gaan, maar dit is voor huub allemaal voor de show en claire trapt er met beide benen in. Jammer dat er nu zo´n einde moet komen aan de kooi, het is verre van wat het programma ooit is geweest.
ik hoorde laatst ook van iemand die ergens gratis streams kijkt (zou ik ook wel willen, maar heb geen link gevraagd *domdom* maar hoorde dus dat de spelers af en toe weg geroepen worden, en dan ziet niemand waar ze heen gaan en dan blijven ze zo een uur weg. en dan ineens zie je ze weer en komen ze met allerlei plannen dus dat van die regie die er een hand in heeft is zeker weten waar! zou een stunt zijn als brian en amanda ook nog even gaan trouwen haha
Als je windows vista hebt kun je gratis kijken! Ik had een hele tijd terug een windows vista gadget gedownload van de goudenkooi dan kon je een maand lang gratis kijken maar ik kijk nog steeds gratis! Ik heb nog nooit betaald!
het klopt zeker dat ze vaak weggeroepen worden en dan met nieuwe plannen terug komen, ze gaan dan naar de "buren". Ik weet ook zeker dat ze daar vaker familie zien dan wij weten, gister zei brian tegen amanda "je moet net zo'n agenda kopen als je moeder daar heb je wat aan" Hoe weet hij dat, haar moeder is nog nooit in de kooi geweest en wil ook niet aan de telefoon komen of wat dan ook. Amanda heeft haar moeder al meer dan een jaar niet gezien, nee dat geloof ik niet, ik denk dat ze bij de "buren" vaker familie zien en wat dan niet op de streamer te zien is.
maar wat een linke bedoeling dan, stel dat iemand zijn mond voorbij praat! (en daar bij bedoel ik ook familie!)
dat is ook al een paar keer gebeurd, vandaar dat iedereen ook wel weet dat ze meer info van de "buren" krijgen. Als er op de streamer te veel gepraat wordt wat wij niet mogen horen dan gaat de telefoon, het geluid gaat even af en vervolgens praten de bewoners over koetjes en kalfjes. Het is al zo vaak gebeurd, je zit dan heel spannend te luisten naar wat ze zeggen en in een keer na een telefoontje hebben ze het over het weer of zo.
pfff, wel jammer eigenlijk om te weten! zouden ze ook weten wie er gaat winnen dan? ws zullen ze dan allemaal wel een geldbedrag krijgen. tenslotte zitten ze er al zo lang, en ze hadden ook gewoon kunnen werken, ze zullen dan ook vast wel betaald krijgen. anders doe je dat toch niet! en helemaal als er regels zijn zoals dit.
WAT DENKEN JULLIE VAN: BIJ DE ONTKNOP[ING BLIJKT DAT HET ALLEMAAL ACTEURS ZIJN!HAHA JAAP IS NAMELIJK ACTEUR VAN BEROEP DIE KEN IK NAMELIJK HIHI
ik heb het heeeeel lang geroepenm van het is allemaal nep... maar later dacht ik nee kan niet haha maar ben wel benieuwd aangezien ze de villa ook al niet meer krijgen zal inderdaad niet zo gek zijn maar als het nep is zijn het super goede acteurs... we zullen het zien
Amanda is iig geen acteur hoor, ze komt uit Amstrdam noord er zijn veel mensen die haar kennen. Misschien Jaap wel maar de rest nee denk het niet, ze krijgen wel af en toe een script die ze moeten spelen. Vorige keer ging Claire de hele tijd lachen en vroeg ze of het opnieuw moest. Ze moest verdrietig zijn om Huub.
jah! we hebben het nog eens terug gespoeld en nergens wordt duidelijk wat er dan inzat! misschien iemand die de streams heeft gezien?