Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

uhm ik zie net dat er op msnlive een bericht dat BRIAN heeft gewonnen? is dat zo?

2. sim

sim Niet meer actief

huh! hoe kan dat nou! (hij mag van mij winnen hoor, maar dat kan toch niet zomaar!)

3. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Nee, de ex bewoners denken dat Brian gaat winnen.
    Mij maakt het niet zoveel uit als het maar niet Huub of Claire is

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha wou het net zeggen
    na lang tuobben deed het filmpje het
    maar 22 mei word het pas bekend gemaakt :)

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ooh okey ..! Sorry :oops:
    het filmpje deed het namelijk niet bij mij

6. sim

sim Niet meer actief

nou dat lijkt me raar hoor :(

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Eigenlijk wil ik dat geen van hun allen wint :) ! Vind geen van hun een echte (terechte) winnaar..! :confused:

Maargoed, das ook geen optie..... :(
    haha..

Groetjes

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik vind de bruiloft van huub en clair echt triest zeg !

zou alleen leuk zijn als huub toch met jaap trouwt op de dag zelf !
    clair wil ook met hem trouwen ook al stemd huub haar er uit
    nou dan zeg ik; hoe groot is die plaat voor je kop !

Lieke en Nadia hebben amanda beide gewaarschuwd voor brain en zijn dominant gedrag afgelopen weekeind....
    ben benieuwd !

tja mijn stem gaat toch tussen amanda (jammer dat het dan zo op is) en brain (maar die moet niet zo kattenkoppen) of toch Jaap (al vraag je soms af waar hij is in het spel )

9. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Deze week de ontslagronde met Claire, is ze er inmiddels al uit ( aangezien het op tv van een paar dagen terug is) of heeft huub haar erin gehouden.
    Vind Huub op t moment weer zo irritant, snap ook niet waarom alles wordt toegelaten wat ie doet.
    Nena werd voor een lullige trap eruit gestuurd en als je ziet wat Huub al allemaal gedaan heeft, zo nep allemaal.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Claire zit er nog in Huub heeft haar tijdens de ontslagronde ten huwelijk gevraagd.

11. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Dus hij heeft haar toch erin gehouden? Ongelooflijk.
    Maar is dat huwelijksaanzoek onderdeel van het spel of is het menens?

Komt er nou straks nog een ontslagronde of gaan ze de finale met zijn 5en in?

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat Huub het alleen maar voor het spel doet en dat denken amanda, brian, jaap en ricardo ook ze zijn er nu ook helemaal aan het afkraken.
    Claire gelooft het wel echt die arme meid whahaha :)

In april komt er nog een ontslagronde, ik ben benieuwd of ze er dan wel uitgaat.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoop het wel !

14. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Wel slim van hem, want als hij haar nu eruit had gestemd had ie op zijn 10 vingers na kunnen tellen dat ie er in april uit zou gaan.
    Nu is ie zo goed als safe..
    Snap niet dat ze dat niet doorheeft.
    Hoop echt dat blijkt dat ze is ingehuurd om er in te gaan en dat ze dit allemaal acteert, want als ze echt zo is.... jeetje wat een zielig mens dan..heeft echt een flinke bord voor dr kop..

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
  16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hahahaahahha echt niet te geloven zeg!

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een poppenkast :confused:

Liefs, mussie

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden ik wil jullie ff een compliment geven.
    Ik vind het programma echt niet om aan te zien maar ik lees al wel tijden jullie commentaar mee!
    Heel vermakelijk!
    Hou het nog ff vol ;) :)

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ellenk dank je wel, geniet nog maar even vanaf 22 mei zullen we iets ander moeten zoeken, ;)

Vanmorgen hebben jaap en huub ruzie gehad, het was even knallen maar snel weer voorbij. Ik zal maar niet herhallen wat huub allemaal gezegd heeft, degene die huub een beetje kennen weten wel welke kant het opging.

Huub is denk ik een beete gefrustreerd ivm het huwelijk met claire, claire ziet het als echte liefde. Gisteren hebben alle bewoners met claire gesproken toen huub weg was voor motorrijles. Ze vertelde allemaal dat het voor huub voor de show is, hij is ook al helemaal aan het voorstellen hoeveel kijkers zijn huwelijk trekt. Ook hebben ze haar duidelijk gemaakt dat zij niet de eerste is die gevraagd is, silvia, lieke en jaap gingen haar al voor. Helaas ze ziet het niet in.

Tussen amanda en brian botert het niet zo lekker, ze zitten even in een relatie dip. Ik denk wel dat ze er weer boven op komen, maar de spanning voor de finale neemt ook toe waardoor ook hun relatie. Lieke en nadia zijn afgelopen week langs geweest in de villa en hebben beide amanda gewaarschuwd voor brian. Ik persoonlijk vind het wel jammer want brian wordt op dit moment zeer slecht neergezet en amanda heeft niets gedaan. Ik persoonlijk vind dat ze beide schuld hebben. Maar goed ik hoop dat het snel opgelost is.

Deel Deze Pagina