ik was altijd wel fan van brian, maar moet zeggen dat ik er nu dubbel gevoel bij heb. ongeacht wie er fout is, ik vind de agressie die hij regelmatig toont eng. en ik zie dat amanda daar ook bang van is. ik vraag me wel eens af wat er zou gebeuren als er geen cameras waren ik houd niet van mannen die zich agressief opstellen richting vrouwen
noura ik wil je vragen kijk je de tv uitzendingen of de streamer? Ik kijk namelijk altijd de streamer en heb toevallig gisteren weer eens de uitzending gekeken en mijn mond viel open. Wat je op tv ziet is dus echt gemanipuleerd, voor alle bewoners. Ongelovelijk hoe ze dingen kunnen verdraaien. Als je de discussies ziet die de bewoners hebben en je volgt ze helemaal dan is het verhaal heel anders dan dat je 1 zinnetje of beeldje er van ziet. Je zag bijvoorbeeld brian die de trap aan amanda gaf, als je de streamers keek dan zag je dat hij een trap omhoog gaf en absoluut niet naar amanda, en amanda was toen al 2 uur aan het zeuren en krijsen tegen brian. Ook het verhaal met claire en huub wordt anders gebracht dan de werkelijkheid. Claire twijlfeld namelijk over het huwelijk en huub heeft gezegd dat ze nu niet meer terug kan. Op tv zie je een heel gelukkig stel, ze zijn wel gelukkig maar niet zoals je het op tv ziet. Heel jammer dat er zo gemanipuleerd wordt op tv.
HEt manipuleren van de kijkers is tegenwoordig helaas heel normaal. het wordt allemaal verdraaid en leed vermaak is het soms.
Gisteravond is het best heftig geweest in de kooi en ja wel hoor............... Terror jaap is terug! Het begon met een parodie op huub en claire samen met rachel/ricardo maakte ze samen een parodie, heel komisch. Daarna had brian in de avond de releach van zijn nieuwe cd, familie, vrienden en bekende van brian (50 in totaal) waren aanwezig, bij het derde nummer van brian trok jaap de stekkers er uit en begon op zijn manier te zingen en brian voor de gek te houden, huub zat weer stiekem in een hoekje te lachen, terwijl hij samen met jaap zou samen werken. Jaap vervolgde en maakte brian zijn familie en vrienden belachelijk, super van brian want hij bleef rustig en negeerde het gewoon, kei leuk want dat was voor jaap en huub natuurlijk niet de bedoeling. Er waren veel gasten dus gisteravond en 1 meid in het bijzonder had veel aandacht voor huub, hij heeft niets gedaan en riep de hele tijd dat hij monogaam is. Na het feestje vlak voor het slapen gaan hadden huub en claire een gesprek in de chill. Huub deelde claire doodleuk meede dat hij niet monogaam kan blijven en dat ook niet wil. Claire vond het niet leuk maar het koppel ging naar bed en zal vandaag zeker een staartje krijgen. Nu liggen ze allemaal nog lekker in hun bed, in het weekend mogen ze tot 15.00 uur in bed blijven dus we moeten nog even wachten.
Ja ik heb het gister gezien, was idd best heftig... Ik denk ook dat huub het binnekort weer gaat verpesten hoor hij houd het echt niet vol om niet met andere vrouwen te gaan.
Claire had een collect call van haar broer, maar ze had niet genoeg contactputen. Ze kon het dus niet aannemen, ze vroeg aan mede miljonairs contactpunten uit de pot maar amanda en brian hebben nee gezegd. Huub zei daarop dan neem ik hem aan en kan je broer het tegen mij vertelen en zeg ik het tegen jou. Haar broer weigerde dus huub aan de lijn te krijgen en wou alleen claire. Zegt genoeg denk ik, ze gaan morgen in ondertrouw en ik heb het vermoede dat haar broer haar wil ompraten. Jammer dat amanda en brian nee hebben gezegd. Voor de rest is er weinig gebeurd, claire laat het zoals gewoonlijk overhaar heen komen, jammer
Sorry hoor maar die Clair is echt een randebiel(schrijf je dat zo )! Zou die huwelijk toch echt zijn? ja je gaat natuurlijk niet nep in ondertrouw lijkt mij.
Ik snap er ook niks van, hoe DOM kun je zijn om je daarvoor te laten misbruiken Maar ik vind dat je goed kan merken dat het eind in zicht is hoor Liefs, mussie
Helaas is het voor claire wel echt, zij is echt verliefd en heeft daardoor enorme oogkleppen op. Voor huub is het allemaal spel ook al zegt hij van niet, je kan het duidelijk zien. Jaap is een beetje met twee kampen aan het spelen, dan weer met brian en amanda en dan weer met huub. Vind dat niet zo leuk, er is dan ook niets aan om te zien, hij moet 1 kant kiezen en dan terror los laten. Nu is zijn terror heel gespeeld en net wat jullie zeggen je kan zien dat het einde nadert, het wordt heel zwak op het moment. Ik weet dat huub en claire morgen naar tilburg komen voor het ondertrouw ik wil graag gaan kijken maar er zijn in tilburg 3 gemeentehuizen waar ze kunnen zijn. En ik weet ook niet hoelaat, jammer.
Oke terror jaap is helemaal terug, hij heeft gisteren toen huub en claire romantisch zaten te eten de hele tafel omgegooit. Deze ochtend wou hij dat natuurlijk niet opruimen en vervolgde zijn terror tegen palma. Dat eindigde dat jaap in de vijver sprong en palma met een bezem achterna zat (hij wou niet slaan hoor). Met zijn drijfnat pak is hij het hele huis doorgegaan waarop palma en de rest van het personeel weg isgegaan. Het is weer ouderwets in de kooi,
hier alvast een voorproefje, http://nl.youtube.com/watch?v=ohlk9i91t_Q http://nl.youtube.com/watch?v=ia0esuUcFzo
Even een vraagje tussendoor, ik zat zo te lezen en ik zie dat er vrij veel mensen "fan" zijn van Brian. Maar waarom vinden jullie Brian zo SUPER?
ik vind brian niet zoooow super, maar hij is de enige die niet veranderd is vanaf het begin, en dus het dichts in de buurt komt van zichzelf zijn in het spel.. dat is mijn visie van brian..