De sensatie is leuk in de kooi, je kan lekker binnen gluren en het is nog de bedoeling ook dat je dat doet. Je ziet het echte leven met verdriet, lachen, liefde alles en dan nog eens 200% erger dat je je eigen probleempjes een beetje vergeet. Brian is vanaf het begin mijn favoriet omdat ik heel veel in hem herken. Ik vind het tijdens het programma ontzettend gegroeit, zijn agressie is aardig onder controle en hij accepteert het nu toch allemaal maar wat voor onzin er over hem gezegd en geschreven wordt. Ik zou er niet tegen kunnen als ze over mij zouden zeggen dat je mensen mishandeld en kleineerd. Echt super, en ik moet ook zeggen dat ik het toch ook wel een hele leuke jongen vind om naar te kijken,
neeeee ik vind dat steile haar maar niks ... maakt hem veel ouder vind ik maar hij heeft wel een lekker getraind lijf hoor ! hihihihi ach ergens gun ik het ze allemaal en ergens ook weer niet .. alleen clair die gun ik het echt niet want dat vind ik een domme doos...
Gisteravond is de eerste ronde van familie/vrienden de villa ingekomen als gastspelers. Ze blijven een aantal dagen. Voor huub is zijn beste vriend sebastiaan gekomen, een hele nette en beleefde jongen. Moet zeggen dat ik het niet verwacht had. Voor brian is zijn broer kenneth gekomen, hij is al eens vaker geweest op bezoek dus niet totaal onbekend. Hij lijkt erg op brain. Voor claire is haar beste vriendin anouk gekomen, een nette meid, ze lijkt een beetje op claire qua karakter. Ze heeft huub door laten schemeren dat ze hem niet vertrouwd en daar is huub niet blij mee.
OMG! Zit ik net even te kijken op de pagina van DGK, lees ik dat Jaap toestemming heeft gevraagd om met Rachel (=Ricardo) te mogen trouwen aan de tante van Ricardo/Rachel! Om 2100u wil hij hem/haar vragen! It's all in the game.... Geloof niet dat dit serieus is hoor!
ricardo heeft ja gezegd, dit is een parodie op huub en claire en het is voor jaap en ricardo serieus dat ze trouwen en dan na de kooi weer gaan scheiden. Ze hebben beide niets te verliesen dus waarom niet, claire en huub doen het ook. Claire mag dinsdag haar trouwjurk uitkiezen, ze wou haar moeder of haar vriendin mee nemen, maar ze zit niet voor niets in de gouden kooi dus is er besloten dat amanda mee mag. Geweldig vind ik, claire baalt enorm en is het er niet mee eens. Tja als ze nou een paar maanden had gewacht tot ze beide uit de kooi was dan had ze haar eigen huwelijk mogen bepalen en betalen, nu doet de regie dat Ik hoop dat jaap en ricardo ook 23 april gaan trouwen dat zou ik echt geweldig vinden.
huub heeft als verassing voor clair geregeld dat haar moeder ook naar de winkel komt om een trouwjurk mee uit te zoeken ... tja nu is clair helemaal om he .. want ohoh dat heeft haar huub voor haar over pfff ik moest erg lachen om Amanda die heeft gezegd dat ze er niks om geeft om mee te gaan voor een jurk maar ach ze is blij dat ze een uitje heeft hahaha Tja gelijk heeft ze hoor ! en mooi hoor hoe jaap hun voor l*l zet ! geweldig zijn parodie met Ricardo ! huub en clair lachen echt als een boer met kiespijn hihihi
Lees net op nu.nl dat de vader van Claire tegen t huwelijk is en dat hij het niet normaal vind dat Calite niet tegen zichzelf en haar verliefde gevoelns wordt beschermt. Er staat ook dat als het huwelijk doorgaat dat Jaap dan automatisch de kooi moet verlaten. Dat wist ik dus nog niet ik dacht dat t met stemronde ging?
huh dus als huub trouwt dan moet jaap weg? of snap ik het nu niet meer? ik heb echt mijn twijfels over Claire. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo erg dom is! Ik zit te wachten tot ze met een actie komt waar mijn mond van open gaat vallen!
Ik snap er ook niks meer van Ik weet wel, dat ik de filmpjes nu leuker vind, dan wat op de tv wordt uitgezonden Liefs, mussie
Oke ik zal proberen duidelijkheid te geven in wat er gebeurd is. Jaap heeft opmerkingen gemaakt over claire haar moeder, maar mijn mening is dat over de moeder van brian, amanda, jaap, de zus van dennis en nog vele andere, vele groffere opmerkingen gemaakt zijn door huub. De opmerking van jaap heeft de vader van claire door gegeven aan wilma naninga van de telegraaf, dit stond dus vanmorgen in de krant (dus eigen schuld dat het in de krant stond). Toen jaap vanmorgen de krant las, heeft hij het artikel gekopieerd en aan alle bewoners gegeven. Dit vond de vader van claire te ver gaan en liet een oom bellen om te zeggen dat claire per direct de villa moest verlaten. Tranen natuurlijk bij claire en huub die zegt dat ze het niet moet doen. Vervolgens krijgen wij te zien op de streamer dat jaap door de regie gebeld wordt, dit kunnen wij niet horen. Dan loopt hij naar de chill en moet dus openlijk zijn excuus maken over zijn opmerking Dan komt de vader van claire in de kooi om te praten met zijn dochter en zegt dat hij niet tegen het huwelijk is maar dat hij zijn vrouw wil beschermen. Huub werd er ook nog bij geroepen en wordt ook tegen gezegd dat hij niet tegen hun huwelijk is. Personlijk vind ik dit veel te ver gaan, op Nowlive is een actie begonnen omdat ze vinden dat amanda en brian te veel voorkeur krijgen. Nou dit noem ik voorkeur. Nu zitten claire en huub keihard te lachen en roepen alles voor de media. Ik hoop dat ik het goed neer gezet heb, want het is nogal een verhaal geworden.
Bedankt voor je uitleg meis Pfffffffffffff, wat een verhaal. En dat alles voor de kijkcijfers Liefs, mussie
HoiHoi Ik breek ff in hoor, heb hier nooit meegeschreven! Ik volg de gouden kooi ook niet helemaal zoals jullie, maar wel regelmatig genoeg! Ik heb zo mijn bedenkingen bij Claire en weet bijna zeker dat die griet een enorm groot spel speelt! Geen 1 ouder laat het toe dat hun dochter op deze manier gaat trouwen en genaaid wordt door een gozer. En tuurlijk, claire is oud genoeg om zonder toestemming te trouwen, maar de pa van Claire vind het goed dat ze trouwen? Mijn pa had me verrot gescholden en me aan me oren mee naar huis gesleurt! Verder geloof ik nooit dat er mensen bestaan die zo dom zijn en zich zo laten naaien! Dat je je man na 10 jaar een slippertjes vergeeft(en vraag niet wat voor 1, notabenen pal voor der neus! ok, maar een maand na zo een vernedering vrolijk JA zeggen? Nee dat gaat er bij mij niet in! Ik weet zeker dat die griet een heel goed spel speelt, en er ook met die insteek in is gegaan..ze is slimmer dan wij denken! Zo dat moest ik ff kwijt! hahahahaha kus miek