denk het niet eigenlijk.. las ergens dat hij gewoon een damtoernooi ging ofzo, maar weet niet of dat waar is.
Jaap is de poort uitgelopen maar toen ze voorstukjes lieten zien van morgen, was hij er weer Nadia tja ze heeft t al eens eerder gedacht he. Moet ze maar eens veilig vrijen aangezien ze met jan en alleman in bed duikt
ik heb er nix meer over gehoord dat nadia zwanger zou zijn en zelf praat ze er ook niet over dus ik denk van niet hoor weer even een cameramoment voor haar dus ! en jaap die zit er nog lekker hoor geen zorgen !
ik betaal iets van 5 euro per maand ! vind het niet duur en heb hem altijd aan staan ik kijk er niet altijd naar maar ach ... het is er toch he ! en vind het wel gezellig wat geluid om me heen als ik alleen thuis ben ...
Hoi Ik las een stukje over dat brian en amanda twijfels hadden over nadia en dat brian zoiets had van is ze wel eerlijk geweest toen met die test. Vandaar mijn vraag zal eens rond neuzen of ik er iets van kan vinden.
Maanden terug heeft Nadia een zwangerschapstest gedaan, die volgens haar negatief was. Nu twijfelt Brian aan de eerlijkheid van Nadia toendertijd.... Brian en Amanda zitten in de Chill Room te roddelen over Nadia. Ik ben geen profeet of zo maar ik denk dat Nadia zwanger is, oppert Brian. Ja, ze vertelde mij ook al dat haar borsten anders aan voelde dan normaal, geeft Amanda toe. En weetje een Huub die hier rondloopt kan best met een naald gaatjes hebben geprikt in de condooms. Ik ben blij dat ik groot geschapen ben, en dat ik daarom mijn eigen condooms bestel!, concludeert de Antilliaan. Amanda staat te popelen om haar vriendin uit te horen. Ik ga zo naar haar toe, aldus de 19-jarige. Zouden de vermoedens van het stelletje kloppen? Ik wil het ergens met je over hebben, begint Amanda tegen haar beste vriendin. Nadia stopt haar en gaat eerst wijn halen. Dan begint Amanda over de mogelijke zwangerschap. Je mag nooit denken dat ik dat voor jou zou verzwijgen!, roept de brunette uit. En ze vertelt over haar eerste zwangerschap, hoe ze zich toen voelde. Ik maak me wel een beetje zorgen, als jij zegt dat je je een beetje zwanger voelt, zegt Amanda. Ik kán niet zwanger zijn, ik verbeeld het me gewoon denk ik, twijfelt Nadia. Laten we nu een test halen!, roept Amanda. Nadia vindt haar maar een paniekzaaier en dat ze overdrijft. Maar de twijfel schittert in haar ogen
Nadia een negatieve zwangerschapstest! Waarom zou je ook alleen maar met condoom vrijen (zonder pilgebruik) met twee jongens die je net kent! Call me old fashion maar zoiets doe je toch ook niet?!
Zit net de kooi te kijken op de streamers en nadia heeft een behandeling gehad aan haar buik om die straker te krijgen. Ze loopt naar de slaapkamer en heeft last van haar buik, ze ging op de wc zitten en gilde het uit van de pijn. Onvoorstelbaar, heb nog kippevel zo erg dat het klonk. Het duurde even voor er werd ingegrepen maar ze is nu met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik hoop dat het goed komt met haar. De vraag is nog steeds of ze zwanger is, want de ze is naar de dokter geweest en die heeft gisteren tegen haar gezegd dat als het vrijdag niet over is ze dan terug moest komen en ze weer gaan kijken of ze zwanger is. Ik hoop zo dat het goed komt en dat het geen bbz is. Ik ben best geschrokken het was heel eng om te zien, Meid kop op, je kan het.
Hier het filmpje waar nadia enorme buikkrampen krijgt. Schrik niet, het is heftig. http://www.clipser.com/watch_video.php? ... 9&sess=664
ik denk dat die pijnen door de behandeling komt die ze eerder die dag gehad heeft. Wat ik alleen niet snap is dat als er twijfels zijn over een zwangerschap dan ga je toch geen behandeling laten doen. Als ik het goed begreep kreeg ze met die behandeling stroomstootjes op haar buik!
ze is al terug en heeft buikgriep en de dokter heeft weer geen test gedaan....... volgensmij zit ze gewoon te pieppen daar heeft ze nogal een handje van ... het is toch niet normaal dat ze zelf nog niet eens een test heeft gedaan.... Sorry maar wat een doos...
Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad bij een buikgriep. Had het vorig jaar april nog en ik had wel kramp maar zoveel pijn? Dat is geen buikgriep hoor,dat lijkt me sterk....of ze stelt zich weer eens flink aan. Is ze immers goed in. Alles voor de aandacht bij haar *zucht* En dat ze zelf niet test is gewoon dom.
bij de 1 kan zoiets natuurlijk veel meer pijn doen dan bij de ander. Maar het leek alof er veel meer aan de hand was. Gelukkig natuurlijk dat het maar een buikgriepje is. Denise ik dnek dat Conny het heftig vond omdat ze dacht aan een bbz. zelf heeft conny een bbz gehad en dan kan zoiets veel heftiger overkomen. Ik heb ook een bbz gehad en vond het ook best heftig om te zien.
ja klopt pluys dat is zo en ook omdat er twijfel is of ze zwanger is dat ik misschien is het een bbz en als ze niet ingrijpen dan is het te laat. Wat ik ook heftig vond is dat je zo kon volgen met de camera heel nederland kon zien hoeveel pijn ze had.
maar heb het even gemist, heeft ze eerder die dag iets aan haar buik laten doen? krijg je met een bbz geen positieve test?