De bruiloft was een beetje langdradig en ik vond de "acties" heel zielig van jaap met zijn dan wel- dan niet partners Brian en Amanda... Maar ach iedereen die zo lang in een huis gaat zitten , zijn niet 100%
hihihi ik lag me rot om terror jaap ! brain en amanda zijn trouwens ook lekker mee aan het doen hahaha heb het echte moment gemist ik had visite ! maar heb ff de tekst van 10 voor jullie Ik beloof van jou te houden zoals niemand anders dat kan. Om je beste vriend te zijn en om jou mijn volledige liefde, loyaliteit, trouw en vertrouwen te geven. Wil je mij accepteren als jouw man? vraagt Huub. Ja, spreekt Claire zelfverzekerd uit. En dan is het de beurt aan Claire. Vandaag geef ik mijzelf geheel aan jou. Ik vraag je of je jouw leven met mij wil delen. Wil je mij accepteren als jouw vrouw?, horen we Claire de ambtenaar naspreken. Ja, dat wil ik, zegt Huub met een brede glimlach. De ja-woorden zijn gegeven! tja dit mooie verhaal wilde ik jullie niet onthouden clair heeft trouwens de jurk aan die gister in de uitzending op tv was ! die staat wel mooi moet ik zeggen ...
Jee het huwelijk is dus echt doorgegaan. Ik ben heel benieuwd wanneer het op tv komt. Niet om het huwelijk, maar om de weddingplanners, een daarvan is een vriendin van me
Oke dat idee had ik ook. Ik heb dus de afgelopen dagen verplicht gekeken want ze zijn een paar keer in de kooi geweest, maar heb 'r nog niet op tv gezien, ze kunnen tenslotte niet alles uitzenden. Ik neem aan dat de bruiloft wel op tv komt, dus wie weet, vind t wel leuk om 'r te zien natuurlijk
Hoi meiden, Nou ik heb het gisteravond allemaal gezien en kan jullie zeggen dat ik het niet ga herhalen hier wat huub allemaal gezegd heeft tegen de moeder van claire. Ik vind het dan ook echt ongelovelijk dat het huwelijk is door gegaan. Als mijn aanstaande mij tegen de grond zou duwen en mijn moeder zo uitschelden dan had mijn vader hem echt alle hoeken van de villa laten zien. Wat betreft het huwelijk vandaag, tja een aanfluiting natuurlijk. Wat ik in en in triest vond was dat brian en amanda alleen in het kantoor mochten blijven zitten, ze mochten er niet bij. Ze mochten ook niet mee eten, er was voor hun frituur achter gelaten de rest was voor de gasten. De frituur hebben huub en jaap dus verstopt met het gevolg dat amanda en brian in een hokje zaten en nog niet een eten hadden. Onvoorstelbaar dat het toegelaten word. Brian roept op een gegeven moment (vond ik wel heel leuk) in herhalling wat huub gister tegen claire haar moeder zei en jawel hoor huub wou gelijk weer vechten. Om acht uur zijn de gasten vertrokken en werd er een film opgezet zodat de bewoners rustig zouden blijven. Maar ja op naar morgen, een ontslagronde, er is ontslag aangevraagd voor huub en claire, dus ben heel benieuwd.
Huub heeft al gezegd dat hij er Claire gewoon uitstemt als het nodig is... Hij zegt dat dat niet tussen hen in zal komen staan . Yeah, right!
Hehe, eindelijk komt er weer wat spanning Maar echt idioot dat Brian en Amanda op zo'n manier behandeld worden. Onvoorstelbaar, terwijl Huub echt ALLES mag uithalen Liefs, mussie
Shit, wat jammer dat het pas over ee paar dagen wordt uitgezonden! Ik vertrek morgen zelf naar Kreta...voor mijn eigen bruiloft op 30 april! Wel jammer dat ik het op tv moet missen, maar ach...dat heb ik er wel voor over! Tot later meiden!
is er al meer bekend over de ontslagronde? Patricia ik wens je een hele fijne bruiloft toe in het mooie en warme Kreta!
Hoi Patricia,ik wens je ook een hele mooie warme bruiloft toe. Geniet van jullie dag! Volgens mij is er nog niks bekend over de ontslag ronde. Nog even geduld Liefs, mussie
jammer inderdaad... schiet zo inderdaad niet op.. ben ondertussen wel benieuwd wat het finale spel nou gaat worden..
ik hoorde vandag op tv dat huub er claire toch in wou houden omdat dat weer gunstig is voor hem met de halve finale. wat een domme doos dat ze nou toch getrouwd is met dat walgelijke onderkruipsel. is jaap trouwens ook echt getrouwd?!?
nee jaap zijn huwelijk was nep. Huub heeft haar er puur ingehouden voor 15 mei, hij wil de punten van claire krijgen, zodat hij zeker is dat hij er niet uit moet. Wat ik nog niet gemeld had is wat de broer van claire gedaan heeft, hij heeft op de bruiloft het bed van amanda en brian vol ketchup gespoten. Het gevolg was dat amanda de deken weg sloeg en met haar knie op bed ging zitten en haar hele jurk (waar niets mee mocht gebeuren) vol ketchup zat. Heel erg zielig dat zelf familie zich er mee gaat bemoeien, helaas wordt er door de regie niets aan gedaan.