er is geen pijl op te trekken iedereen weet zogenaamd wel iets ... dan is het claire dan is het jaap dan brain en dan huub die er uit zou zijn ! het is echt afwachten dus !
haha inderdaad maar 1 ding is schijnbaar dan wel zeker er is 1 iemand uitgestemd maar wie o wie haha misschien wel Brian of amanda of huub zelf wie weet... vanavond zullen we het zien
Er stond vandaag in de spits dat de bewoners als sinds dinsdag (toen de streams op zwart gingen) weten wie er uit gaat. Weet natuurlijk niet in hoeverre dat waar is. En eigenlijk ook niet of die persoon er dan ook al uit is of dat dat pas vanavond gebeurd.
op www.msn.nl staat dit AMSTERDAM - Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver... Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake... Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.
shit en dat komt dan tegelijk met de ghostwisperer? dat zou wel balen zijn, ik wil het alle twee zien.
nou ik kijk eerst finale 71gr noord en erna komt DGK ! haha hier is de keuze al gemaakt met man al geregeld dat hij de laatste voeding van 22.00 geeft hihi
tja goede voorbereiding is het halve werk haha lekker glaassie wijn er bij en ik ben tevreden ! ben zo benieuwd ......................................... ben de hele dag al aan het snuffelen overal of ik iets kan vinden maar overal blijft het verschillend wie er uit zou zijn !
Ik hoop echt dat Claire eruit moet. Ik vind haar het minste recht hebben. Ze zit er net een paar maanden in dus................toedeloeeeeeetjes Dat wordt een spannend avondje Liefs, mussie
damens nog 1 uur en dan is het begin van het einde van onze kooi ! Dacht dat het om half negen was dus zat net helemaal klaar maar moet nu nog 1 uur wachten! Maar ik vind het wel heel spannend en ik hoop dat ze goed nadenken over wie ze eruit zetten! En ik zou het wel lachen vinden als Claire wint, lachen toch je doet er vrij weinig tot niks voor en toch win je een hele hoop geld!
Voor het programma is het voordeliger als Huub wint hij heeft de meeste boetes en houd bijna niks meer over als hij wint. Ik ben echt benieuwd wie er uit gaat ik wacht met spanning tot het begint!
Hum, ja dat is waar Pluys Ik reageerde nog op je vorige berichtje Jullie zijn echt snel met reageren Liefs, mussie
zo nog even snel een luchtje scheppen en dan het eerste uur niet meer bij de tv vandaan! ik spreek jullie na afloop van de halve finale!