ik ben zoooooooo blij dat het van de buis gaat, eindelijk eens een goede beslissing =D> Wat een sletterig smerig programma was dat zeg bah...
Ohhhhh spannend he Ik ga ff kijken hoor, ben benieuwd wie er pleitos gaat! Jaap mag van mij trouwens wel winnen, die vind ik een beetje zielig nu. (beetje maar hoor)
pfff ik baal ik zie in de verte onweerslucht niet normaal... en ten eerste ben ik heeeeeeeeeeeeeel bang voor onweer dus word niet op me gemakkiej kijken.. en dan nog net zo erg dan gaat me tv storen K*T digitenne dan.. die stoort al zodra er een scooter voorbij komt... dus please damen duim voor me wil nog geen onweer wiil op me gemakkie kunnen kijken
bij amanda, claire en jaap is het niet helemaal uitgesproken.. Al zal het bij amanda en claire wel te voorspellen zijn.
Ik vermoed ook dat Huub moet opstappen. Brian zag net zn punten en keek vrij 'triomfantelijk'. Als hij nul had gehad, was ie (denk ik) wel ontploft, hij is wel eens voor minder ontploft tenslotte Dit deed me trouwens wel heel erg denken aan Big Brother 2 (geloof ik), daar kregen ze ook een bedrag aangeboden (10.000 gulden toen?) om te vertrekken.