wat treft die huub het toch hahahaha daag daag claire is ze toch nog slim die claire ik had het ookg edaan als ik haar was
Ik zapte een beetje heen en weer, maar hoe zit dat nou met die punten? als ik het goed begreep had huub het minste punten maar heeft wel voorsprong?
huub inderdaad de minste punten... daarna brian daan amanda dan jaap en claire had het meeste punten gehad... wat ik eruit begreep is dat dit 50 procent mee telt voor de finale
Joehoeeeeeeeeeeeeee, Claire eruit, maar........................ wel 25000 euries rijker, zucht Wat een mazzel had Huub, anders had hij mooi kunnen vertrekken! Liefs, mussie
Zou idd wel verklaren waarom de internetpagina van DGK vanaf maandag al niet meer online is... tenminste dat er geen foto's en teksten enzo worden geplaatst... Dacht ook dat het live zou zijn vandaag, maar dus niet.. Ben toch wel erg benieuwd naar donderdag hoor!
jammer! had nog wel goede hoop gehad over Claire. Had wel een hele slimme actie verwacht. Maar goed ze heeft mooi die 25 duizend in de poket en dat kan de rest nog niet zeggen! Maar weten jullie dat? Elke bewoner moest toch 10 duizend inleggen om het huis in te komen, dus eigenlijk heeft Claire maar 15 duizend gewonnen. Toch?!? Maar goed nu op naar volgende week! dan zit ik weer op de bank met een flinke stapel zakdoeken! (kon het nu al niet droog houden )
Ja volgens mij ook. Die 10.000 euro is borg en die hoeven ze pas te betalen als ze er vrijwillig uit gaan als ik het goed heb begrepen.
De punten: 16% van de punten gaan mee naar de finale Brian geeft punten aan: Amanda 10,Jaap 7,Claire 3,Huub 0 --> 13pt Amanda geeft punten aan: Brian 10,Claire 7,Jaap 3,Huub 0 --> 23pt Jaap geeft punten aan: Claire 10,Amanda 7,Brian 3,Huub 0 --> 24pt Claire geeft punten aan: Huub 10,Jaap 7,Amanda 3,Brian 0 --> 30pt meeste punten Huub geeft punten aan: Claire 10,Jaap 7,Amanda 3,Brian 0 --> 10pt minste punten
jammer dat claire de koffer heeft gepakt, nou is huub er nog niet uit. Als ze dat niet had gedaan had huub weggeweest en had claire boven aan gestaan wat toch de helft is van de stemmen voor de finale.
Ik vind die claire ook zo ontzettend dom, maar wel slim dat ze die koffer pakte. Voor huub vind ik het jammer, die had van mij ook op mogen rotten
Ja ik heb idd gezien dat het 50 % is. Zouden we dan weer voor de gek gehouden worden want Amanda zei gister toch echt 16%
ik vind die stem reclames net een seks reclame... een hijgende stem ernaast en mensen zuden echt nog gaan bellen
Wij hebben hier al 3x gestemd via sms voor Brian. Wil niet dat huub wint die Gore ****. Wordt wel spannend zeg...
ik ga nu toch echt voor JAAP dan hoor ! huub is de hele tijd al aan het mokken haha oh wat ga ik de streams missen vanaf volgende week