tja ik laat het maar over aan de andere kijkers want voor de streams betalen vond ik niet erg maar SMS-en ga ik dus echt niet doen hoor !
Ik vind alles prima, zolang Huub maar niet wint! Vind het ergens wel jammer dat Claire voor het geld heeft gekozen, anders was Huub er nu lekker uitgeweest, en Claire zijn toch niet winnen, ook al heeft ze de meeste punten gekregen.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens! Wat was het een geweldige stunt geweest als Huub er uit moest! Die 'slimmerd' heeft zo op Claire in lopen praten om het geld te pakken, hij wist nl anders ook wel dat hij degene was met de minste punten!
Pluys, dit moet je me toch eens uitleggen.... ik weet honderduizend procent zeker dat Brian gaat winnen. Als dat niet zo is, eet ik mijn hoed op. Amber
Ik vind alls best, zolang Huub maar niet wint, en ohw wat wil ik dan graag zijn gezicht zien Bah ik word zo enorm naar van die jongen, het zal je kind maar zijn ook bah bah bah
als Brian niet wint, krijg je van mij een hoed ik hoop echt dat hij niet wint, mag hem voor geen meter! Ik vind dat Huub veel meer voor het spel heeft gedaan! ik mag Huub ook niet hoor, maar hij heeft het wel goed gedaan vind ik. Lekker rellen in de kooi!
ja, maar ik herinner me nog de beruchte woorden van Huub die hij voor zich uit fluisterde toen hij het goed moest maken met de moeder van Claire: iets van "winnen is belangrijker dan mijn ego..." (of zoiets hoor). Dus misschien denkt hij ook wel: ik doe alles voor de prijs, zelfs trouwen en daarna in rap tempo scheiden... Ik vind die Huub niet pluis. Brian daarentegen..... =P~ =P~ =P~ En dat van die hoed, daar hou ik je aan!
ja huub is erg grof en gaat echt alleen maar voor het winnen! Brian ziet er een stuk beter uit maar mag nog steeds niet winnen van mij!
dat is lang geleden de gouden kooi is bijna ten einde wie gaat er winnen en wie verliest er van mijn mag huub eruit
Wat is er gisteren gebeurd? Ik zag dat Brian en Huub in de ring stonden, maar heb geen tijd gehad om te kijken, dus ben wel benieuwd!
huub durfde niet te vechten en is uit de ring gestapt voor de rest het zelfde als iedere dag ruzie ruzie en ruzie
Hahahaha wat een watje is die Huub ook eigenlijk! Hij durfde gewoon écht niet en dan met zn grote mond er tegenin gaan....pffffff, wat een sukkel! Nog 1 avondje genieten en dan de finale.....dan moeten we het écht gaan missen.......