Eigenlijk vind ik het maar een dom programma. En toch kijk ik iedere avond weer. Hahahaha, is toch stiekem wel leuk dus!
Haha, menen jullie dat nou? Durfde Huub niet? Dat stukje dat ik zag stond ie nog stoer te schreeuwen tegen Brian! Ik zei al tegen m'n man, Brian vreet 'm op maar zover is het dus niet gekomen!
Heb er helemaal zin in, zit al bijna klaar Jammer dat het daarna afgelopen is. Maaaaar, ik hoorde op de radio net dat er weer een nieuwe serie komt
Jaaa, ik zal er helemaal klaar voor zitten! Met Grote Zak Chips! entertain me! En ik weet nog steeds zeker dat Brian gaat winnen! En dat Huub dan zuuuur gaat kijken
Ik ga er vanavond ook echt voor zitten! Ben zooooo benieuwd hoe het verloopt en wie dr wint! Huub roept al zo lang dat het ZIJN villa is en HIJ gaat willen maar ik lach me rot als het niet zo is! En hij gaat niet winnen,kan het me niet voorstellen:-D Brian mag van mij winnen! Hij is cute!
ik las net op internet dat er in september weer een gouden kooi van start zal gaan ..... heb ook izn in vanavond ....ben benieuwd wie er wint ..ik denk en hoop brian
ik ga vanavond ook kijken ben benieuwd ik hoop brian ik gun huub het niet... vind hem maar een vervelend ventje maar jaap maakt ook nog kans..
Ga vanavond ook kijken, maar wie ik het gun? Geen idee eigenlijk Vind het allemaal rare snuiters, huub is te opgefokt, amanda laat haar teveel de les lezen door brain, brain is een agressief mannetje en jaap..tja vind dat ie een beetje vreemde nukken heeft, afval in een andersmans bed te gooien ensow.. Nee ik weet het echt nie, denk dat Brain gaat winnen, maar Huub gun ik het wel