Ik zit al bijna klaar En wacht met smart op de zure agressieve blik van Huub als ie vanavond als loser de kooi verlaat Dat wordt leuke tv geschiedenis!
Ik hoop eigenlijk dat Amanda wint! Zou mooi zijn als ze die 3 mannen achter zich liet en met het geld er vandoor ging!
nou hopen dat Jaap of Amanda gaat winnen ! spannend hoor ! loopt net mijn betaling van DGK af voor de streams maar ik ga lekker op tv kijken ! maar wel ff lullig hoor ! tja voor een dag betalen heeft geen zin meer he ! veel plezier allemaal ik ga denk ik wel een traantje laten zal het zooooo missen ik heb zo veel meegemaakt en overwonnen en DGK was mijn afleiding ! ik ga ze echt missen !
Wat geweldig zeg hahahahahaha Daaaaggg veels te arrogante HUUBJE hihihi Wat zal die zich dom voelen zeg GO BRAIN, JAAP, AMANDA! Ben benieuwd
zo daag huubje ....zag je hem slikken ...hij had het flink moeilijk ...... vind zijn moeder met zijn broertjes wel erg intiem bah bah bah
en dan straks de klapper dan is alles nep haha nee hoor spannend nu... zoals ik al dacht denk ik nog steeds denk dat jaap wint maar hoop brian
Ik vind dat Brian moet winnen, hij zit er het langst in en daar ging het spel ook om! Ben erg blij dat irritante huub eruit is zonder geld.
Spannend hoor ik hoop echt dat Brian wint maar als het Jaap wordt vind ik het ook niet zo erg. Ik ben al blij dat Huub het niet is geworden!
jaap is de winnaar wie had dat verwacht, ben ook blij dat het huup niet is geworden maar had het liever brian gegunt. let op jaap komt ineens om van de vrouwtjes