Ooww maar dat wist ik niet Ja da is het inderdaad heftig om te zien! Maar ze is toch niet zwanger? Bij een bbz heb je wel een positieve test hoor. Alleen zit het vruchtje in de eileider
bij een bbz kan je positief testen. Als je in mijn album kijkt zie je een hele vage test van maart (toen had ik een bbz) en je ziet een dikke positieve test staan van november. De test die ik november heb gedaan was op 1 dag voor nod al stukken duidelijker dan dat de testen tijdens mijn vorige zw zijn geweest. Maar volgens mij was het toch niet duidelijk of nadia wel getest had? of heb ik iets gemist?
maar een bbz kan toch ook geen drie maanden blijven zitten, dan verga je toch van de pijn? ps, lijkt me echt vreselijk trouwens om dat mee te maken...
volgens nadia zelf heeft ze nog niet getest maar het lijkt me raar dat ze na zo veel bezoekjes aan de dokter dit nog niet gedaan zouden hebben achter de schermen ! Tja ik blijf er bij die Nadia is drama queen en zoekt haar tv moment....
Jawel toch, op tv lieten ze laatst zien dat ze samen met Amanda een test had gedaan. Allebei de testen waren negatief. Maar misschien is dit wel veel recenter? Ik weet niet hoeveel tijd er tussen het testen zat en deze opname?
ja ze is echt wel een dramaqueen! en ze stond onderaan in de populariteitspoll! da's een tegenvaller haha
ik vind het veel leuker, nou die dat stomme knotje weg en het staat nog leuker. Het is veel beter voor haar, snap niet dat ze er zo´n drama van moet maken.
Veeeeeeeeeeeeel beter, ik vond het vreselijk al die korte plukjes daar achter, net of er een rat aan gezeten had. zit een mooi koppie op en dan met dat onverzorgde haar zonde!
jemig zeg! ik zit net even op dat forum te kijken en bij reacties van die site waar sommigen zijn geband, maar het gaat er daar best hard aan toe, ik dacht dat je je daar zo rustig moest houden? of is dat naar elkaar toe op het forum zelf?
sim je bedoelt nowlive? daar kan het best hard gaan ja. Ik was daar ook altijd aan het lezen en heb 3 berichtjes geplaatst, ik kreeg gelijk van allelei verwijten omdat ik zei dat huub net zo agressief is als brian en er geen onderscheid gemaakt mag worden voor huub. Ik kreeg toen niet zo´n leuke antwoorden waarop ik zei dat ze een leven moeten krijgen maar dan op zijn engels (ik durf het niet meer te zeggen omdat ik bang ben dat ik dan ook hier en ban krijg). Ik kreeg gelijk een ban, ik heb gemaild waarom en kreeg als antwoord dat ik het zelf wel wist
nounounou, dat is ook wel heel erg hoor om dat te zeggen haha! nou ik heb twee berichtjes geplaatst maar ik denk ook dat het daar bij blijft. vind het nogal wat daar, de moeders en iedereen wordt er door gehaald, niet echt '"my cup of tea'' daar, echt geen niveau, ik zal ze eens zeggen: get a live :-& ben benieuwd haha
ik heb ook bij now-live gezeten maar kom er al maanden niet meer zit liever hier ! en idd het gaat er grof aan toe soms... ps heeft amanda nu een pruik op ofzo want ze heeft langer bruin haar nu ....