helaas dat Huub niet gewonnen heeft!Hij was in mijn ogen degene die het spel het beste gespeeld heeft! Ben alleen super blij dat Jaap gewonnen heeft,Gunde het Brian echt voor geen meter!Jaap heeft veel voor de show gedaan,dus ookal ben ik Huub fan,ik ben blij voor Jaap!
Wat ik mij afvroeg (misschien een stomme vraag hoor!) krijgt jaap nou het huis én het geld, of alleen het geld? Ik dacht namelijk altijd dat ze ook het huis kregen maar uit de uitzending van gisteren maakte ik op dat het alleen om het geld gaat?
Het huis was alleen de prijs voor degene die minimaal 2 jaar in de kooi had gezeten. Na 1 jaar was de prijs 'het geld' en na 2 jaar zou daar het huis bijkomen. Maar aangezien ze dus voortijdig de stekker eruit hebben getrokken, wint niemand het huis..
Heb het programma nooit gevolgd, maar heb gister de hogtepunten gezien. Nou hoogtepunten waren het zekers wat een orgie daar zeg!
zo lachen dit, en ben blij dat huub met zijn grote mond niet gewonnen heeft. tja en wat te zeggen over brian of jaap, ken ze niet persoonlijk dus het zal wel. jaap zijn acties waren soms smerig en irritant, maar dat wist die dondersgoed dus dat heeft die mooi gespeeld brian zijn agressie was iets wat die niet in toom kon houden, en alsje zag hoe bang amanda was, dan vroeg ik me wel eens af wat er gebeurd zou zijn als er geen camera was. hoe leuk ik brian ook vond, dit was een heel groot minpunt maar ja, het was een grote show, en lekker leedvermaak en uitlachen toch
Ik vind Jaap walgelijk en hij had voor mij echt niet hoeven winnen. Ik heb gestemd op Brian en vond het echt zo kl*te dat hij niet heeft gewonnen! Hem gunde ik het echt!
ach ja... ben benieuwd wat er nu weer gaat komen. hoop niet weer een goude kooi want dat concept ken ik nu wel
nou het schijnt dat er wel weer een volgende gouden Kooi komt pfffff, en deze duurt dan zeker 3 jaar hahahahaha
Als het goed is komt er in september De Gouden Kooi 2,was gister op tv. Snap niet dat mensen echt geloofde dat Jaap de helft van zijn geld zou geven aan een goed doel. Toen ik hoorde dat hij het 'wilde' doen zei ik gelijk ja zeker aan stichting Jaap of aan groep Jaap. Dus ik was helemaal niet verbaasd toen hij dat zei. Vind het echt super super jammer dat Brian niet heeft gewonnen Brian is echt zo positief veranderd ik gunde het hem en Amanda echt.
Ik vind het echt zo jammer dat het is afgelopen he Het is ook erg jammer dat Brian niet heeft gewonnen maar hij had wel de meeste stemmen dus hij heeft wel een beetje gewonnen Jaap had gewoon zo veel geluk dat hij in de halve finale zoveel punten had verzameld. Zelfs Claire had kunnen winnen die had de meeste punten en alle huub fans zouden misschien ook wel op haar stemmen.
En dit was het dan, arme Brian, wat een teleurstelling voor hem En dan die grijns van Huub,toen Jaap gewonnen bleek te hebben. Ja dat was natuurlijk kaasie he,zolang Brian maar niet zou winnen. Maar goed, het is nu echt afgelopen Op naar een volgend "leedvermaak" programma Wat kun je jezelf voor "paal" zetten.Voor geen goud zal ik ooit aan zo'n programma mee doen. Maar er blijven natuurlijk "gekken" die dat wel doen, dus leuk kijk plezier voor ons Fijn weekend allemaal. Liefs, mussie
Over leedvermaak gesproken ja... Ik lag helemaal in een deuk bij de finale. Claire en Huub kunnen samen de 25000 euro van Claire verbrassen, Jaap is steenrijk en dat kleffe stel van een Brian en Amanda heeft helemaal niks, mooi zo!
Ze gaan niet met 0,0 euro naar huis hoor geloof je het zelf. Daar komt ook nog eens bij dat Brian in het begin 50.000 euro heeft gewonnen en die krijgt hij gewoon! Ik vind het trouwens zo grappig hoe Claire doet kijk 25.000 euro is wel een leuk bedrag maar ze zei dat ze 15.000 euro overhield en ze doet echt alsof ze een miljoen heeft gewonnen
nee hoor, brian heeft in het begin van de kooi al 50000 euro gewonnen en ze zijn beide gegroeit in de kooi. Ik vind het jammer dat brian niet gewonnen heeft maar ach het is maar een spel. Ik heb het vanaf het begin gevolgt en dan op streams en niet op tv (dat is gemanipuleerd beeld namelijk). Als ik de kleine voel schoppen en zie mijn zoontje en mijn man weet ik dat ik de enige echte miljonair ben.