Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toch raar he...als je al leest dat dit hele forum eigenlijk had gehoopt dat Brian zou winnen...waar heeft Jaap dan al die stemmen vandaan?
    Ik kan me bijna niet voorstellen dat er zoveel op hem gestemd hebben?

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou ja brian heeft al die tijd voor gestaan tot dat jaap met die actie kwam over het goede doel pfff wat een nepperij zeg kon je zo wel vertellen dat die er nix mee ging doen!

Baal nog steeds dat brian niet gewonnen heeft!

Jaap was bij life & cooking en gooide de tafel omver nou ze waren er neit zo blij mee hahahaha

3. acire

acire Fanatiek lid

haha eerst wou ik niet stemmen, maar heb 5 keer op jaap gestemd. ben blij dat hij gewonnen heeft.

4. acire

acire Fanatiek lid

waarschijnlijk genoeg huubfans die liever jaap laten winnen dan brian.

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sandrak Dat komt omdat Jaap meer punten had daarom had hij niet zoveel stemmen nodig.
    Brian had de meeste stemmen gekregen.

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Heb je een link van dit stukje? ik wil het best zien.

Ook ik vind het erg jammer dat Brian niet heeft gewonnen.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
  8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik heb vanaf half tien geprobeerd te smsen voor brian maar ze kwamen niet door pas om half 1 ´s nachts.

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dat schiet ook lekker op ja

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    HO!
    Dit klopt niet.
    Onderin beeld zag je dat er nog 40 seconden over waren tot de lijnen om te stemmen dicht gingen.
    Bridget vroeg aan Brian waarom Jaap niet moest winnen. Brian begin een heel dialoog te houden en toen hij nog aan het praten was, waren de secondes al voorbij. Dus de lijnen waren gesloten. TOEN PAS stelde ze dezelfde vraag aan Jaap. Iets waar ik me dus aan ergerde omdat de lijnen al gesloten waren. Leek mij niet fair. Maar goed. TOEN zei Jaap dus dat ie de helft zou schenken aan een goed doel. Dus het heeft niet eens meegenoemen kunnen worden in het stemverkeer omdat de lijnen al dicht waren en dan nog...als je de gouden kooi gevolgt hebt, dan kon je weten dat ie het speelde..het is en blijft DGK, ook in de finale, dus ik vond het echt geweldig hoe hij het speelde!Terechte winnaar. Als hij er niet ingezeten had, was het toch erg saai geweest.

Huub: terecht verloren! Hoe hij met vrouwen omging, dat was gewoonweg geen spelletje meer. Ik denk dat hij daardoor (vanaf claire) veel stemmen verloren heeft.

Amanda: kippetje 1e klas. Had geen schijn van kans, heeft enkel de party-babe uitgehangen, heeft vrij weinig toegevoegd aan het programma.

Brian: sja, de para brother. Terecht verloren vind ik. Maar wat een slechte verliezer....jammer hoor. Ik vond hem super irritant.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach ja het spel is agelopen en iedereen houd er een mening op na.
    Jaap heeft gewoon gewonnen met heel veel geluk door de halve finale.
    Brian had pech dat hij minder punten had verzameld in de halve finale anders had hij met een vette voorsprong gewonnen.
    Maar het is voorbij dames.
    Ik ben benieuwd wanneer degoudenkooi 2 komt :(
    Ik kan me niet voorstellen dat het net zo leuk wordt als de eerste maar wie weet...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dat idee heb ik dus ook dat het niet meer zo leuk gaat worden OF dat ze dan wel echt acteurs gaan inhuren.....

13. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    De seconden die je in beeld zag, was het aantal seconden dat ze nog hadden om hun betoog te houden, ze kregen allebei een minuut en daarvan zag je de seconden weg tikken...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee het was daarna.....................

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
  16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dan heb ik het helemaal verkeerd gezien (er was die avond nog al wat prive ook aan de hand, vandaar) ;)
    Mijn excuses!

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    weet je wat ik trouwens ook vreemd vond haha..
    Weet niet of dat bewust was op per ongeluk, maar ik zat op youtube te kijken hoe Amanda & Brian na afloop hun familie opbelden.
    En nadat Amanda had opgehangen met haar zus gooiden ze alsnog wat muntjes in die bak daar :S..

het spel was toch al gespeeld en afgelopen, moesten ze dan alsnog bellen met hun contactpunten? beetje debiel eigenlijk..

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Whahahaha nou t zou ook amanda's fout geweest kunnen zijn, zo slim is ze niet ;)

19. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    Als alles goed is komt er een 2e deel van de gouden kooi in het najaar..
    Ik zou het zelf erg leuk vinden..
    Wat jullie

20. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Super! :D
    Vond het altijd wel grappig om te kijken, alleen het einde zeer teleurstellend.
    Dat het aanspoort tot pesten enzo, ik weet niet misschien voor kinderen niet zo geschikt. Maar ik heb der geen last van :) . Van mij mag het komen.

Deel Deze Pagina