Sim, hier spreekt een juf engels [-( ik zou je een ban moeten geven.. alleen omdat het get a LIFE is hahahahahah
Amanda heeft geen pruik maar matjes. Dat zijn ook extensions maar die zitten er sneller in dan die plukjes. Ze vind dr eigen haar dus 3 niks haha
oh kon dat wel dan ? dacht dat ze nix meer met haar haar konden doen ... en dan weer die dennis en nadia nu pfffff
Maar ik snap er nix meer van, nu zit nadia weer in twijfel over zwangerschap, maar vd week was toch op tv dat ze samen met Amanda een test deed?!?! Wat is die Huub een loser zeg, zielig mannetje. Hij is echt een goeie toneelspeler. Snap ook echt niet wat Lieke dr mee moet
iemand gister jensen gezien huub brain en jaap waren er bij en die jaap toch...... wat een aansteller zeg pfff ik vind jaap vrij rustig in de kooi de laatste tijd en nu was het ik zuip en ga kotsen bla bla en oh ha ha die huub kan echt niet playbecken ! ha ha hij deed niet eens iets en toch geluid hmmmmmmmmmm hoe zou dat kunnen ha ha en idd ik begreep ook dat nadia nog aan het fiepen is over een zwangerschap .... hmmmmm ik blijf er bij die zoekt aandacht hoe dan ook
Ik heb Jensen ook gisteren gezien. Ik vond Jaap wel grappig. Hij gedraagt zichook zo omdat het ook van hem wordt verwacht denk ik. Huub is een vreselijk mannetje blleeeeehhhh!
nadia heeft haar 24 uur vanmiddag aangevraagd ! ben benieuwd zal wel niet weg gaan jammer genoeg... want van mij mag ze
hebben jullie gisteren de uitzending gezien? Die nadia kwam terug van de dokter en vertelde dat de symptomen van een zwangerschap pas met 4 maanden kwam, dus spugen en zo Ik had het op de streamer al gezien maar dacht dat ik het verkeerd verstaan had maar dat was dus niet zo.
Huub had het een romantisch avondje gepland met nadia om dennis jaloers te maken, lieke wist hier van. Nadia op haar beurd deed het in eerste instantie om lieke jaloers te maken. Terwijl huub en nadia in de tuim met een kampvuurtje zaten besloten dennis en selene (nieuwe gastspeler) in de jacuzzi te zitten en bedacht nadia een plannetje om met huub te gaan zoenen om dennis jaloers te maken. Hoe het afgelopen is is voor mij nog een beetje onduidelijk, ik begreep dat het vannacht heel heftig is geweest met ruzie en geschreeuw. Ik heb de streamers opstaan maar ze moeten nog wakker worden.
nou dennix en nadia mogen er van mij donderdag alle 2 tegelijk wel uit ! pff dat zeuren de hele dag tegen elkaar .... ze zitten nu alweer tegen elkaar bezig dat die 2 niet verschrikkelijk moe worden van zichzelf ! en zul je zien morgen er weer niemand uit hoor ! Lieke zei het vanochtend al die nadia is een dwangmatig liegebeest om aandacht te krijgen ...
Dit briefje heeft Brian 3 weken geleden gevonden bij t vuilnis: "Zo zit het dus niet. Ik weet niets meer te zeggen. Ik play jou niet, maar hou van jou. Ik ga straks naar achter om het over mijn 24 uur te hebben. Aman zorgt er voor dat je hier nog twee maanden zit. Dus dan moet je in die tijd knallen. Twijfel niet aan mijn liefde voor jou. Ik hou van jou. Ik wil naar huis met Brooke en wij wachten op jou. Ik kan ook niet meer tegen die stress. Is ook niet goed voor haar." Brooke is het kindje van hun, die ze verloren heeft toen op de wc, met die krampen na die buik behandeling!