Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    huh hoe kom je hier nu allemaal bij ?
    en wie heeft dit briefje dan naar wie geschreven ?
    en naar huis met brooke..... huh ik snap er nix van die is er dan toch niet meer....

2. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Briefje is van Dennis naar Nadia!

Snap er zelf ook weinig van, maar ze was dus zwanger en heeft een miskraam gehad, en ze hebben dat kindje Brooke genoemd ofzo!

Heb het via een ander forum.

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

heeft ze toen haar kindje verloren? Ik heb het toen live gezien op de streamers en vond het nou niet bepaald op een miskraam lijken. Ook dat ze binnen een uur al terug was van het ziekenhuis (ik wil weten welk ziekenhuis waar je zo snel geholpen wordt) en had nergens meer last van.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik snap het ook allemaal niet meer,dus ze heeft een miskraam gehad?

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja .. zoals ik gelezen heb wel!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hmmmm dat is raar want ik zat het ook live te kijken en goed op te letten of ze in haar rok op de wc zat en ik dacht te zien van wel !
    want ik dacht toen al zou ze een mk hebben maar als het zo zou zijn is het wel super slecht om het zo weg te frommelen en er met niemand over te praten !
    kan me wel voorstellen dat je niet wil dat heel nederland dit weet maar ik vind het echt stom dat je abortus pleegt en je kindje een naam geeft of een mk hebt zonder er met wie dan ook over te praten ...
    ik zou eerder denken dat ze dan een abortus-pil heeft gehaald ofzo en die werkt geloof ik vrij snel ! en geeft idd zo'n reactie ( weet ik niet van mezelf hoor ! )

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nadia heeft de dag van haar "mk" toch een behandeling voor haar buik gekregen. Er zijn toen elektrische schokken door haar buik gegaan. het lijkt mij niet gezond om zo'n behandeling te ondergaan terwijl je zwanger bent. Wat ik heb begrepen is dat amanda net voor de behandeling aan nadia vroeg: stel dat je zwanger bent (of zoiets). Toen had nadia gereageerd dat de schokken nu maar sterker moesten.
    Ik hoop echt dat dat mens niet zwanger was tijdens de behandeling. He4b het al helemaal gehad met dat mens. Wat ik echt zielig vind is dat ze geen mensen heeft zitten thuis die echt om haar geven. Als mijn dochter/zus/schoonzus/ vriendin zich zo zou gedragen, nou dan was mijn pis lauw en had ik zeker al genoeg van me laten horen!

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Huh? vaag verhaal hoor! Ik had al een vermoedde dat het idd een mk zou zijn. Ze doet alsof er niets aan de hand is. Hmm rare dame is dat zeg.

Brooke verhaal daar snap ik geen ene reet van.

9. Aura

Aura Niet meer actief

Heb net weer een filmpje over de gouden kooi op you tube gezien, waarin heel waarschijnlijk is dat ze het hele verhaal heeft gelogen, althans zo kwam het op mij over.
    Ze had tegen lieke gezegd dat ze zwanger was en dat het kindje Brooke heette. Tegen Amanda had ze gezegd dat ze niet zwanger was en nu ontkent ze dat ze zwanger is....Het meisje moest eens weten....GRRR heb enorme hekel aan Nadia gekregen...alles voor aandacht.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik snap het nu echt niet meer, maar het begint zo wel heel erg op de bold and the beautifull te lijken.

welk verhaal er nu echt is het is sowieso triest.

joyce

12. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    die nadia is volgens mij echt een soort van ziekelijke leugenaar.. dat iemand zo iets kan verzinnen zeg, bah!

ik vraag me trouwens af of zij nog wel een leven heeft als ze uit de gouden kooi stapt. ze heeft zichzelf al zo vaak voor schut gezet.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja idd. stel je voor dat je ergens moet gaan solliciteren, nou zal je baas blij mee zijn.

Als ze wel zwanger is geweest,kan ze daar maar beter eerlijk over wezen toch, en dat het dan mis gegaan is ( sorry) maar dat kan toch ook niet anders als je zo je leven lijd,en maar blijven drinken en stressen.

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    gister heeft nadia het heel bond gemaakt. Ze had de hele groep tegen zich. Ze had selena met lieke zien fluisteren en dacht verstaan te hebben dat selena zei dat ze verkracht was. Dit is helemaal niet waar, vervolgens gaat nadia het tegen huub vertelen, die vervolgens weer naar lieke gaat. Hij vraag of het waar is wat nadia vertelde want ze had gehoord dat selena verkracht was waarop huub haar toen vroef hoe ze dat wist, nou had nadia gezegd `je hoort wel eens wat`.
    Lieke zei gelijk dat het niet waar was en is samen met huub naar selena gegaan om het recht aan haar zelf te vragen. Nou wat er toen gebeurde was onvoorstelbaar, selena is gelijk naar nadia toe gegaan om te vragen waarom ze zo´n grofe leugen verspreid ook nog eens voor heel nederland. De hele groep zat er bij en iedereen incl. dennis en amanda hadden het helemaal gehad met haar.

Het is een heel verhaal geworden maar ik moest het toch even kwijt, onvoorstelbaar dat je over iemand gaat zeggen dat ze verkracht is. Zo zie je maar hoe de werkelijke nadia is.

15. missyb

missyb Niet meer actief

Die Nadia doet alles voor de aandacht! alleen met dat mk verhaal is ze betrapt..en ging ze hoe kan het ook weer anders jaken.

Dat mens spoort niet..iedereen te vriend houden om het spel te winnen..
    en Dennis stemt ze er ook niet uit vanavond want dan heeft ze geen aandacht meer en kan ze niet meer n**ken (sorry)

ik vind het een belachelijk mens..amanda gaat het nu ook wel een beetje in zien volgens mij..ik hoop dat ze haar als een baksteen laat vallen.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop ook dat ze het in gaat zien. Selene maakt het in ieder geval nu wel goed duidelijk aan Amanda en Brian. Ik hoop dat die twee nu ook gaan zien hoe erg die Nadia is. Echt... die meid spoort echt niet en moet er vanavond gewoon uit!

Liefs,
    Josien

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou amanda en nadia zijn ook al ruzie aan het maken nu dus ben benieuwd maar merk wel dat ze er nog steeds dennix uit willen hebben
    maar idd die nadia is ziek in haar hoofd en niet te zuinig ook zeg.....
    gister was er fam in de kooi volgensmij van nadia ook nou ik had ze aan haar te veel gestijlde haren mee naar buiten getrokken echt waar !
    bah ik kan dat mens niet meer zien met haar piep gejank ........ :c: :c:
    vanavond ff kijken op de streams maar volgensmij beginnen ze pas om 10 uur ... hmm dan zal het morgen worden voor ik het weet .... grrr :D

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ja ik zit vanavond ook paraat achter de streamers, ze zegt nu tegen iedereen dat ze hem er wel uit stemt vanavond. Ben benieuwd.....

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het laatste dat ik net las, is dat ze zelf er uit wilt stappen vanavond.

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ik hoorde het haar zeggen maar ik geloof er nix van is gewoon weer zielig doen !
    ik hoop het wel gelijk alle 2 weg en dan eens een leuk iemand er weer in !

Deel Deze Pagina