Weet iemand of een Lodger Bunker ook geschikt is om te gebruiken in de reiswieg van de kinderwagen, gewoon als lekker inwikkeldekentje? Ik vind de bunker nl een geweldig ding, maar wil dus wel iets aanschaffen dat ik al als de kleine geboren wordt (eind augustus, dus we gaan de winter in) kan gebruiken. Of is de wrapper dan toch een betere optie? Jammer dat beide weer niet in een maxi cosi zijn te gebruiken! Heeft er iemand tips? Ook andere producten waar je zelf erg enthousiast van wordt die geschikt zijn om te gebruiken i.p.v. jasje of dekentje onderweg hoor ik graag!
welke wagen heb je? heb zelf de bunker in de wagenbak van de bugaboo kunnen gebruiken(deze heeft een grote bak), maar heb eerlijk gezegd de wrappe veel meer gebruikt in de wagenbak!! ideaal!!
Geen ervaring met de bunker, wel met de wrapper Hier de wrapper veel gebruikt in de wagenbak. Het was dat deze op een gegeven moment te warm werd (fleece-variant => is echt warm, dus ideaal met hele koude winters). Hier ook een Mura en daar paste het dus goed in. Op een gegeven moment ook een tijdje gebruikt om uk op te leggen in de bak (in plaats van in te wikkelen). Was ook lekker warm maar dus minder warm dan met inwikkelen. Ideaal trouwens dat je met dit ding geen jasje hoeft te gebruiken. Hier trouwens een babynomade gebruikt in de maxi cosi. Deze heeft 2 'beentjes'. Enig nadeel: als uk veel bewoog, dan kwam de beentjes nog wel eens tevoorschijn (niet vaak, maar kon dus wel). Vond het wel ideaal dat ik uk zó met babynomade en al in bed kon leggen. Evt. iets open doen en uk kon gewoon lekker doorslapen. Beide heb ik overigens via MP gekocht voor 10,-
Babynomade ziet er ook heerlijk uit! En om het mezelf nog moeilijker te maken vind ik ook de Koeka slaapzak wafel teddy erg leuk... Er is gewoon te veel keus!
Ik had een wrapper van redcastle, daar zitten beetjes aan, die kon dus in de maxicosi en was ook fijn in de wagenbak.
ik heb in het begin de wrapper gebruikt in de wagenbak en daarna de bunker omdat het erg koud werd en onze dochter nogal beweeglijk was en de bunker niet zo snel openkreeg.. Wij hebben ook de Mura en het gaat net met de bunker..
wrapper veeeel gebruikt in de wagen (april kindje) bunker heb ik nu ook, ga ik straks in het najaar gebruiken
Bij mn 2e had ik pas een bunker toen ze 6 mnd was dus niet in de kinderwagenbak gebruikt, maar bij dit kleintje gebruik ik hem wel in de bak aangezien het hoogwinter is als ik beval. Lekker warm voor de kleine ik heb trouwens een Bugaboo.
Hier inderdaad hetzelfde Vond het zóóóó heerlijk om bij zo'n heel klein mini-babytje nog niet met jasjes/vestjes te hoeven klooien.
Als je een jongetje krijgt: ik heb nog een lodger wrapper liggen die je voor een schappelijke prijs mag kopen. Hij ligt nu in de kast maar de jongste is uit de reiswieg dus gebruik hem niet meer.
Heb de bunker pas gekregen toen mijn zoontje al in de wandelwagen zit zat. Maar zou hem zeker ook in de Mura 4 bak hebben gebruikt. Een shelter van Lodger is ook erg fijn voor in de MC autostoel. heerlijk warm en makkelijk om de kleine eruit te halen als hij in slaap is gevallen.
Suzan27, is de bunker eigenlijk ook gewoon te gebruiken in de wandelwagen-bak van de Mura? I.v.m. het stuurtje? Yukl: yep, wij krijgen een jongetje, maar ik zit hier met een heeeeele lastige man die niet wil dat zijn kindje ook maar iets 2e-hands krijgt! Als ik marktplaats maar open krijg ik een preek Mannen........
EDN: als je het stuurtje er uit haalt dan de bunker erin doet past het stuurtje weer door het gat waar ook het riempje door moet. Dus het beenriempje en stuur door het zelfde gat. Wij hadden ons zoontje al met 4,5 mnd in de wagen dus had toen het stuur er nog niet in omdat hij alleen lag. Maar het past wel heb ik even uitgeprobeerd.
Ik heb nu de wraper super fijn gebruik hem af en toe in de wagen (ligt aan het weer ) Wil voor de winter de bunker in de bak gaan gebreuken (als ze er nog in past bugaboo groots bak maar ook al groot meisje nu 1 maand 57 cm )