Gouden tip; cementsluier verwijderen!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovemy2kids, 20 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Pff.. ik blijf maar dweilen maar die sluier blijft terugkomen.. ik heb al HG gebruikt.. en klein scheutje zoutzuur.. (maar durf dat niet zo goed)..
    Maar blijft ellende.. wie heeft de gouden tip!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Azijn kreeg ik toen door vd bouwvakker hier.

lovemy2kids vindt dit leuk.
  3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.175
    6.577
    113
    Voegsel van de badkamertegels moesten we niet in rondjes eraf proberen te wrijven, maar in lange banen. Anders verspreid je het alleen maar.

4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.729
    113
    Vrouw
    Laat azijn en zoutzuur maar in de kast staan.

Hier werd gezegd citroenzuur of idd specifiek product.
    Met HG lukte het wel bij ons maar we hebben echt staan schrobben en sommige stukken op ons knieën met een sponsje.

5. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Voor mijn werk heb ik vaak cementsluier moeten verwijderen, daar deed ik een emmer water voor vullen en een zooitje anti kalk erin, had ik toch het idee dat er te weinig antikalk was deed ik nog wat extra op de spons en dan op de tegels brengen wel een zachte spons gebruiken en anders de achterkant van de spons gebruiken even laten inwerken dan met een ramen trekker de tegels droog trekken en dan met een microvezeldoek droog maken en dan was het vaak wel goed schoon, en als je alsnog een kleine waas ziet dan nog een keer met microvezeldoek en alleen water aan de slag gaan, is altijd goed gekomen hier, oja en bij klodders kan je best gewoon met een plamuur mes eroverheen, zolang je niet heel hard gaat staan drukken

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Bedankt voor de tips! Ik ga nu nog 1x dweilen en dan morgen weer proberen…

7. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    Wij kregen destijds de tip om het met babyolie in te wrijven en daarna schoon te maken met azijn. Werkte perfect.

Deel Deze Pagina