Baby 7 maanden slaapt niet meer door?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angeliekie, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Sinds een aantal nachten slaapt ons meisje niet meer door, ze is verkouden en hoest ontzettend.
    Vannacht was het weer zo ver dus na 5 x speentje te hebben gegeven toch maar een flesje geprobeerd en daarna sliep ze.

Ik herken dit niet van mijn zoontje en vraag me dus ook af of het komt doordat ze verkouden is (al ruim 2 maanden trouwens).
    Ze heeft nog geen tandje dus die moet toch binnenkort ook komen (dentinox al vaker geprobeerd).

Ik vraag me dus af of ze toch de avondfles weer moet hebben of dat het komt door neusverkoudheid/hoesten. Of de tandjes? Of een sprong?

Iemand ervaring?

2. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine sliepvanaf 6,5 maand niet meer door..
    Hoe ziet je dag'schema' eruit? Qua slapen en voeden? En hoe wordt ze wakker? Bij ons t nog de vraag wat t is geweest.. Wij hebben t geaccepteerd maakte t wat makkelijker allemaal.. Nu komt ze sinds 2 weken weer voor een fles om 22.30 ook maar accepteren... Zullen wel fases enz zijn..

3. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

17 okt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje slaapt ook slecht tijdens verkoudheid. En hij is ook al heel vaak verkouden geweest!
    Wat sneu dat je dochter al zo lang verkouden is.
    Hij sliep toen hij verkoudheid vrij was weer hartstikke goed, hij wordt alleen de laatste nachten weer vaker wakker omdat zijn boven tandjes doorkomen, onder heeft hij al.
    Accepteren dat het zo is, is het beste.
    Het is vooral heel erg vervelend voor je baby.
    Hij is nu 9 maanden oud. Maar hij heeft ons toch echt een aantal maanden vaak wakker gemaakt in de nacht. Het hoort er allemaal bij.

Deel Deze Pagina