Bondolino

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moffel, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moffel

Moffel Actief lid

Aug 26, 2011
    187
    1
    18
    Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Bondolino draagzak. Het dragen gaat prima, maar mijn zoontje van bijna 4 maanden lijkt er niet lekker in te zitten.

Hij heeft last van de banden die over mijn schouders lopen. Ze zitten best dicht op elkaar daar waar zijn hoofdje ligt en ze gaan ook nog eens een beetje van je lichaam afstaan vanwege mijn borsten. Zijn hoofdje past er niet tussen als hoj echt lekker plat op mijn borst wil gaan liggen. Die banden zitten echt in de weg. En ook het bovenste lusje wat aan de banden zit. Dat prikt net onder zijn neusje.

Herkent iemand dit?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ik heb de bondolino niet zelf, maar ken hem wel.

Je zou eens op de facebookgroep Dragen & friends kunnen vragen of dit een bekend "probleem" is? Of facebookgroep Draagpraat, maar daar zit ik niet meer. Wie weet is er een makkelijke oplossing voor.

Verder: fijn he, dragen! :)

3. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

Jun 5, 2013
    1,042
    80
    48
    Je zou eens op youtube een filmpje kunnen opzoeken? Heb ik ook gedaan toen ik begon met mn storchenwiege. Daarnaast merkte ik dat ik na een week veel beter droeg, toch wat strakker en ik kon beter overweg met de banden e.d.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Heb zelf een bondolino, maar vind de banden juist best ver van elkaar afstaan :). Heb geen kleine meid (zie onderschrift). Zit hij wel hoog genoeg? (Hoofdje op kus hoogte?) Misschien iets strakker? Is moeilijk te zeggen als je niet kan zien hoe hij bij jou in de zak zit :). Zou idd eens op YouTube kijken en anders info vragen via Facebook of bij een draagconsulente

5. logo

logo Niet meer actief

Misschien kun je het vragen op draagpraat (fb).

6. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

Apr 22, 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het! Daarom vond ik de Bondolino ook niet fijn dragen voor kleine baby's. Mijn dochtertje zat er pas met ruim vijf maanden een beetje goed in. Dus het wordt waarschijnlijk wel beter.

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Meld je even aan op de facebook groep 'Draagadvies'. Daar zitten consulenten die aan de hand van een foto even met je mee kunnen kijken.
    ik ben zelf ook consulent en heb ook veel gedragen met een bonodlino, maar zonder foto kan ik niet zoveel. mogelijk zijn er nog wat tips die je kunt toepassen!

Share This Page