Wanneer begonnen de buikkrampjes en huiluurtjes bij jullie baby('s)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Keesje29, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keesje29

Keesje29 Lid

3 mei 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste andere meiden,

Ik ben zo zo zo blij dat we nu zo'n goede start hebben gehad met onze 2e zoon (onze 1ste zoon is ruim 7 wkn te vroeg geboren). Hij doet het echt super goed.
    Ik moet er echt weer inkomen, maar wanneer beginnen de buikkrampjes zich voor te doen en de "fijne" huiluurtjes. Hij is nu bijna 3 wkn en geeft alleen een kick als hij honger heeft.....

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Huiluurtjes nooit gekend. Onze jongste dochter begon met krampen na 3 dagen....

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier ook niet echt huiluurtjes, wel krampjes. Vooral toen ze een week of 5/6 was. En met een week of 11/12 waren ze bijna weg, gelukkig :)

4. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje is een dag ouder, 23 mei :D. Maar geen huiluurtjes tot nu toe. Wel krampjes. Begonnen bij hem rond de tien dagen, maar stellen maar weinig voor vergeleken de krampen die zijn grote broer heeft gehad. Die kende ook geen huiluurtjes, maar bij hem begonnen de krampen al na drie dagen.

5. fafje

fafje Niet meer actief

huiluurtjes nooit

buikkrmapjes rond 3 weken..

overdag overmatig huilen niet kunnen slapen > verborgen reflux rond 4 weken...met 5 weken medicijnen, nooit meer ergens last van

wel gevoelige darmpjes t/m 3 mnd

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    allebei nooit echt gekend.

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Mijn dochtertje is nu 7 weken en heeft vanaf dat ze weken was heel erg last van krampjes. Dus de huiluurtjes volgen dan snel...

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Met 4/5 weken begon het hier. Met 6 weken echt veel huilen ook en reflux. Met 10 weken namen darmkrampjes af en konden we hem ook echt neerleggen voor de nacht vanaf 19:00 uur s avonds. Dat was al een hele opluchting.

Ja je vergeet het allemaal een beetje hè? Hier ook maar het is wel dubbel genieten omdat je toch al zo veel al weet.

Succes, Charlie

9. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd, mijn 1ste zoon had volgens mij vanaf het begin krampen en huilde best veel op een dag en soms wist ik echt niet waarom. En met uitproberen van verschillende flessen en spenen was ik ook altijd bezig. Nu bij mijn 2e zoon nog steeds dezelfde flessen en spenen, ik weet 9 van de 10x waarom hij huilt (hij huilt duidelijke minder). En krampjes heb ik nog niet gemerkt.

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    krampjes vanaf dag 6 dacht ik, na de fles 5 minuten krampjes en dan slapen tot de volgende fles.....huiluurtjes niet gekend.
    nu bijna 12 weken en sinds enkele dagen helemaal geen krampjes meer.....alleen huilen als het flessentijd is.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vanaf 5 weken krampjes, tot wanneer kan ik nog niet zeggen ;)
    Huiluurtjes nog niet bekend mee zolang ze lekker bij ons mag zijn als ze niet wil slapen in haar bedje.

12. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier wel af en toe wat huilen maar dan meteen aangelegd. Echt verder huilen deed ze dan na het drinken weinig. Krampjes kan ik me ook niet echt herinneren. Althans ik herkende het niet zo.

13. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Krampjes na 2 weken, nu nog steeds. Huiluurtje na 3 weken en nu (bijna) nooit meer.

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier geen krampjes gehad. En huiluurtjes maar een paar weken, alleen rond etenstijd 's avonds:D. Nu huilt ze alleen als ze honger heeft of moe is (of als ze ergens anders last van heeft natuurlijk, maar dat is gelukkig erg weinig)

15. misa

misa Niet meer actief

Huiluurtjes hebben we nooit gehad hier. Maar de krampjes wel. Ik denk vanaf een week of 3 dat het langzaam begon? En tot een week of 14 geloof ik.

Deel Deze Pagina