Pluizige haren

Discussie in 'De lounge' gestart door El1983, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik weet niet of het hier al ns gevraagd was maar ik heb mooie krullende haren, half lang. Alleen het word de laatste tijd erg pluizig. Ik gebruik gliss kurr hair repair met andrelon krulcontrol maar dit mag niet meer baten, hielp echt goed maar lijkt nu niet meer te werken.
    Wie o wie heeft de gouden tip voor mij :D

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Klein beetje kokosolie

3. sjak

sjak Niet meer actief

Haarconditioner die je niet uit moet spoelen. Maar hier wordt je haar weer te zacht van...
    Je haar minder vaak wassen helpt ook vaak bij krullend haar en ik heb ook verschillende schuimgel etc in huis.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier werkt regelmatig wisselen van haar producten heel goed. Zo heb ik altijd de krullenlijn van andrelon, john frieda en kruidvat eigen merk staan

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik had ook vreselijk veel pluis en weinig krul. Sinds ik mijn haren doe volgens de curly girl-methode zit het veel beter. Ik heb nagenoeg geen pluis meer. Via Google kan je er van alles over lezen.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mijn haar was ik 1x in de 2 a 3 dagen. Ik ga heb al van biosilk de haar olie maar dat helpt ook niet.
    Ik ga het ns even googlen ;) thnks voor de tips meiden

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hier is het minder wanneer ik mijn haren in de avond was..

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    John Frieda anti Frizz echt top spul!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En Biosilk

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Curly girl!
    Moet je wel zin in hebben hoor, je mag je haar namelijk niet meer met shampoo wassen (dat droogt veel te veel uit) en je moet heel goed etiketten gaan lezen (geen siliconen meer). Maar als je erin wilt investeren (tijd, niet geld, het kan zelfs goedkoper zijn), kan het zeker de moeite waard zijn!

Wat ook goed kan werken is een techniek uit bovengenoemde curly girl methode: na het wassen op nat haar flinke klodder ouderwetse gel smeren. Dan je scheiding goed leggen, ev. wat krullen erbij draaien, en dan niet meer aanraken totdat het helemaal droog is (diffuser of aan de lucht). Daarna de harde krullen knijpen totdat ze zacht zijn. Dit helpt heel goed tegen pluis, omdat de gel nog steeds werkt als je het harde eruit 'scruncht'.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

arganolie... je kan die puur kopen bij oa de tuinen. flesje van 60ml is iets van €15, maar je hebt maar 1 a 2 druppels per keer nodig dus doe je er zeker een jaar mee

die uit de winkel van loreal/andrelon, etc is vaak 99% olijfolie,zonnebloemolie,parfum en andere meuk en 1% argan ;)

12. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    argan olie idd! of een masker van olijfolie en een losgeklopt ei....als iemand de bijnaam "pluisje" heeft ben ik t helaas....dus ik weet dat dat helpt!

Deel Deze Pagina