Wie helpt mij aan een leuke idee voor onze dochter om in groep 1 te trakteren als haar broertje of zusje geboren wordt??? Ik kan best van te voren wat voorbereiden, want ik weet wat het wordt. Vind het niet erg om iets (kleins) te knutselen, en iets van zoetigheid mag op zich wel, maar niet te gek.
De jongens willen ook graag uitdelen straks als de baby er is. Eerst wilde ik cake pops maken met muisjes maar ik heb gewoon de energie er niet meer voor om zo´n 80 van die dingen te creëren Nu had ik als alternatieve lange vingers met muisjes gevonden, dat gaat snel, ik hoef niks bakken en ze zijn snel klaar dus gaat dit het worden ook al had ik me erg verheugt op de cake pops
ja die lange vingers of cakejes met muisjes had ik idd ook al gevonden, is een goed alternatief, maar wilde eigenlijk iets originelers doen.
Ik heb 2 cakes gekocht en een pakje blauwe fondant. Fondant uitrollen en de cakes inpakken, wat glazuur en muisjes er op en klaar is kees. Duurt een kwartiertje en de juffen op de peuterspeelzaal vonden het zo origineel, zoiets hadden ze nog nooit gezien.
ik heb bij de bakker kleine chocolaatjes laten maken(baby flesjes) met muisjes erop ik wou eerst zelf vanalles knutselen maken maar dit was gemakkelijker
Kwam deze tegen, en vond hem erg leuk! traktatie op Yorben zijn school | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz
Kijk eens op suikerzoentje . be Daar had ik mijn traktatie vandaan . Ik had voor de lollies gekozen maar dat zou ik voor groep 1 niet zo snel doen .En ik had ooit ook nog een website gevonden jenaamerop.be daar kon je ook leuke dingen vinden.
hele leuke website is Het leukste warenhuis | Dailystyle - Warenhuis ik heb deze zelf gemaakt 85stuks voor 35euro er zitten in de doosjes kleine pepermunthartjes en papierwol in de papfleszakjes zitten pepermunthartjes
Ik heb hem hello kitty bellenblaas laten uitdelen. Had ze in glimmend inpakpapier als snoepjes ingepakt met een kaartje eraan waarop de naam van zuslief en de geboortedatum stond
Als je het makkelijk wilt doen (Had een kind uit mijn kleutergroep getrakteerd): eierkoek, eerste letter van de babynaam of een J of M (jongen/meisje) met boter erop maken. Muisjes over de boterletter strooien. Klaar Een alternatief op beschuit met muisjes dus, erg prettig overigens want die beschuitjes kruimelen ontzettend, zeker als 30 kleuters zitten te kruimelen
Ik heb het volgende laten trakteren: mini doosjes van muisjes zelf gemaakt (afbeelding van internet gehaald en veranderd in Paint) Ik heb ze nog in mijn computer staan, dus wie ze wil kan me pb-en. Kleine saladedoosjes van de Makro gevuld met beschuitjes. Boterkuipjes en mesjes (ook van de Makro) er bij en lichtblauwe servetten van de Ikea (zijn er ook in lichtroze) Succes verzekerd! De beschuiten blijven supervers in de doosjes, dus de traktatie kan prima van te voren gemaakt worden. De saladedoosjes, mesjes en boterkuipjes gaan per 100 bij de Makro.