gouden tip(moeilijk naar het toilet)

Discussie in 'De lounge' gestart door regi, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    @consider thanks zal het ff opschrijven

en heb net 2 kiwi`s op dus morgen maar weer. heel erg fijn dat jullie zo meedenken

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oeh vervelend!
    Veel vezelfs eten! Anders even morgen huisarts bellen.

Ik zit zelf regelmatig verstopt en heb van alles geprobeerd van de dokter maar niets dat echt effectief is.
    Als ik meer dan 5 dagen verstopt zit en ontzettende pijn heb neem ik 2 laxeerpillen en ben ik van het probleem verlost. Maar weet niet of je dat tijdens je zwangerschap gebruiken mag ;)

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    lactulose halen bij huisartsdrogist

Verder hielp bij mij een glas lauw water drinken in de ochtend ook prima!!!

4. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    poosje op je hurken gaan zitten en dan af en toe heen en weer wiebelen, van ene hurk:D op de andere hurk:D, bij mij wil dat soms wel werken.

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0

ach ja waarom ook niet heb ik gelijk me gymnastiek gehad haha heb er nu alles voor over hihi;)

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Dat van die kiwi's heb ik id al vaker gehoord.
    Maar zelf heb ik er na mijn zwangerschap last van gehad en toen verholpen met gebroken lijnzaad.
    Is verkrijgbaar in de supermarkt, van zonnatura.
    Ik deed het door de joghurt en heeft hier een goed effect gehad!

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Als je nu al last hebt van misselijkheid dan is lactulose siroop echt niet aan te raden! Ik heb het toevallig deze week ook opgehaald aangezien ik door de ijzertabletten ook niet goed meer naar de wc kon, maar wat een viezigheid is dat zeg! Ik kon het echt niet weg krijgen, laat staan dat je ook nog eens last hebt van zwangerschapsmisselijkheid!:$

Ik zou toch eerst de andere tips uitproberen als ik jou was!

xxx

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    thanks meiden

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat is echt een goede tip! werkt altijd... en na het drinken van dat lauwe water wat in beweging blijven!

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    lactulose kun je ook door de vla mengen, is het iets minder vies ;) .

Verder om het te voorkomen, de kiwi's eten, die al genoemd zijn. Maar ook tuttifrutti. Helpt ook goed.
    Verder heb ik hier in huis altijd een pak zemelen.. Is ook niet zo heel smakelijk ;) , maar door de yoghurt/vla is het wel te doen en dat houd de boel ook op een natuurlijke manier aan gang .

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Chocomel , werkt bij mij zeer goed ;) koffie en kauwgums ook wel ... en anders inderdaad lactulose ..

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Kiwi met schil.

Klinkt vies maar het werkt als een tierelier.
    Doe maar eens 2 kiwi's met schil in stukjes snijden door de yogurt met een beetje suiker.

Wedden dat je dan kan poepen?;)

13. tanja8

tanja8 Niet meer actief

dorolax druppels... gewoon ff flink laxeren en dan openieuw beginnen met vezels en zo..

Ik heb va neen surinaamse collega een soort thee gekregen... alleen geen idee hoe die heet... maar alsik die drink .... poeh:)

14. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wat ik doe is iedere dag kiwi eten en yoghurt met zemelen. 2 a 3 flinke eetlepels zemelen en dan gaat het bij mij wel.

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    meeste tips zijn al genoemd, zemelen door yogurt werkt hier heel goed en laxo siroop wat je gewoon in de wnkel kan kopen werkt ook super.
    Wat ook bij laxerend werkt is cola ZONDER prik, erg vies maaar t werkt. schijnt ook tegen misselijkheid te werken maar of dat zo is?
    sux6

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0

met schil:$ ok ga het morgenochtend proberen

17. fafje

fafje Niet meer actief

Glas lauwwarm water met suiker!

succes!

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ff offtopic

Cola MET prik werkt bij mij inderdaad tegen misselijkheid ( weet natuurlijk niet of dit bij zwangerschap ook zo is )

ontopic:

Roken werkt laxerend ( maar nietzo positief voor de hummel
    Kauwgom werkt ook goed meestal, heb ook wel es begrepen dat pepermuntjes helpen maar moet je veel eten denk ik

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

en mocht al het voorgaande nu niet werken, tja, bij babies kan je hun poepertje masseren met olie, dus ik zou zeggen, probeer er eens wat olie bij te krijgen, misschien dat het iets beter glijd? succes in elk geval.

20. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    ben je al geweest;)

Deel Deze Pagina