jacob hooy thee (natuurlijke stoelgang) drinken. werkt perfect...mijn vader is zelfs van de medicijnen af (voor naar de wc gaan) sinds hij dagelijks die thee drinkt suc6 ermee!
Naar de etos gaan en daar Waipiti pillen hallen .. Dit zijn pilletjes op basis van kruiden, je neemt ze in voor dat je gaat slapen, de volgende ochtend ga je gegarandeerd naar de wc
nope, en van die olie en dan masseren zou misschien wel helpen als ik in ieder geval drang had om te gaan maar dat heb ik ook niet. ik denk dat ik er straks maar ff een uurtje voor uit ga trekken boekje mee hihi
Veel vezels inderdaad. Bruin brood enz. Er is ook een thee ( zonnatura ) Natuurlijke stoelgang kruidenthee. Molkosan is goed voor de darm flora. Lijnzaad door de yoghurt. En je hebt ook nog tabletten van A.Vogel ( Boldocynara ) Goed voor galfunctie en lever. Deze middeltjes gebruik ik als ik last van verstopping heb. Krijg je veel last, en nog steeds geen ontlasting, dan zou ik er even mee naar de huis arts gaan, die kan je dan movicolon poeder mee geven, dat is een laxeer middel. Succes, ik weet hoe het is,...en heb ook altijd veel buikpijn hierdoor.
ja ik heb zoiezo altijd al problemen met mijn darmen dus dat is geen nieuws, alleen nu ik zwanger ben is het wat erger, dus de meeste middeltjes die ik tegen kom die kon ik al, maar proberen kan altijd
Ontbijtkoek en pruimen eten. Kan zijn dat je nu even hulp nodig hebt en daarna weer kan beginnen met dit soort dingen.
Het schijnt dat je veel baat hebt bij het eten van 2 kiwi's op je nuchtere maag, dus als je net je bed uit komt..
hahahahahahahaahaha ow k lig echt dubbell! Ik heb er ook last van gehad bij mijn vorige zwangerschap, bij mij hielp de roosvicee wel en ik at elke dag een kiwi toen is het wel over gegaan.
Sinaasappels helpen ook toch. Tja, ikzelf rook gewoon een peukie, dat gaat goed. Maarja, om nou om die reden te gaan roken!!!??
Ik heb bij de dokter spul gekregen dat helpt. Maar soms wil het gewoon niet, draai ik een sigaretje van mn vriend en halverwege moet ik rennen