Heel irritant: m'n telefoon gaat wel over als ik word gebeld, maar ik zie helemaal niks op het scherm staan. Als ik vervolgens naar 'Telefoon' ga, met de gemiste oproepen etc, zie ik ook niks staan. Zodra ie stopt met rinkelen zie ik wel direct een gemiste oproep staan. Gisteravond heb ik dit twee keer gehad en zojuist weer. Eergisteravond heb ik m'n iPhone geüpdatet naar iOS 8.0.2 en sindsdien doet ie dit.. Zijn hier meer meiden met hetzelfde probleem?
Oh dan ga ik de update nog niet doen. Wilde er al naar kijken maar hoor idd uit verschillende hoeken dat het nog niet fantastisch werkt.
Ik heb het op mijn ipad..ben echt niet blij met deze update. Ipad is heel traag geworden. En wat ik van anderen hoor zijn die er ook niet blij mee. Hopelijk wordt het snel opgelost
Ja dit heb ik ook. Heel vervelend. Iemand enig idee wat hieraan te doen is? Er is nog voldoende ruimte beschikbaar maar hij zegt van niet :x
Ipad is erg traag geworden. Apps die het opeens niet meer doen. Internet die regelmatig compleet vastloopt.
Pff herkenbaar. Als ik gebeld word kan ik niet opnemen, maar hij blijft wel afgaan. En dan echt 5 minuten lang terwijl diegene allang opgehangen heeft blijft hij afgaan. Ook loopt de camera vast, facebook loopt vast en eigenlijk doet alles het slechter.
Waar ik trouwens ook van baal: m'n collageprogramma loopt steeds vast! Ik maak elke week een buikfoto en zet die steeds in collages bij elkaar, maar dat lukt nu ook niet.. En ik moet en zal dit programma gebruiken hahaha! Klaag, klaag.. Maarja, je verwacht toch wel dat alles gewoon werkt, voor je dure geld!
Ik kon niet meer gebeld worden of zelf bellen.Lekker handig met een telefoon Er komen trouwens wel veel nieuwe versies zo kort achter elkaar.. Zeg ook wat.