+1 !! Spullen van HG zijn niet goedkoop maar heb ze ook vrijwel allemaal Die voor RVS en voor een Keramische kookplaat werken echt geweldig!
Het is een koophuis! Tijdens de bezichtiging waren de verkopers er zelf bij, er was geen makelaar bij op dat moment.. We mochten de kastjes etc allemaal open maken, maar daar voelde ik me nogal ongemakkelijk bij. We gingen er maar gewoon vanuit dat het goed zat, want je verwacht niet dat mensen (met een klein kindje nota bene) op zo'n manier leven. In dit huis is gewoon maanden, zoniet jaren niet goed schoongemaakt. Inderdaad heel jammer om dit zo aan te treffen, zeker omdat we al zo weinig tijd hebben voor de baby komt! Maar het is niet anders, het blijkt maar weer dat je niet altijd alles op goed vertrouwen moet doen. Weer een les voor mij Toen we de sleutel kregen was ik er eerlijk gezegd wel even down van.. Maar stukje bij beetje wordt het steeds wat schoner en beter en zie ik het weer een beetje zitten, hihi. En we hebben gelukkig hier en daar wat helpende handjes
Ja, die voor de kookplaat vind ik ook fijn! Wel nadrogen met een keukenrol, tegen de strepen.. Zal de RVS reiniger in m'n achterhoofd houden, bedankt beide!
Oja! Vriendlief is hier ook groot fan van de schimmelreiniger van dasty. Ff inspuiten, intrekken, schrobben met een borstel en dan afspoelen met water.
Voor het schoonmaken van de oven gebruik ik altijd ovenspray van Mr Muscle of Dasty van de Wibra. Voor RVS heb ik RVS-spray van Cif. Heb het pas geleden voor het eerst gekocht en het is erg goed spul.
Bakje azijn in de oven zetten en een half uur op 100/120 graden Je weet serieus niet wat je ziet... Ik had het op internet gelezen en ik geloofde er geen reet van, maar toch maar geprobeerd. Alles kwam los. Echt alles! Hij zag er daarna uit alsof ik hem net gekocht had.
Wij hebben een RVS achterwand, bij de kookplaat. Die maak ik ook schoon met dat spul van HG. Super mooi blinkend issie dan weer
Zoiets had ik ook gelezen over een bak(je) met water en soda.. Thuis geprobeerd, vond t tegenvallen! Maar zal de azijn eens uitproberen, bedankt voor de tip! Heb inmiddels ook de Dasty gehaald en ben gelijk doorgelopen naar de Action, daar hebben ze RVS spray. Heb ik ook al een aantal goede verhalen over gehoord.. Als die niet werkt, haal ik de HG (vind het altijd gelijk zo duur!). Bedankt voor de tips tot nu toe! Zal vanmiddag of morgen eens even wat uitproberen, ik laat m'n ervaringen weten!
Gister idd de keukenkastjes eerst met pure Dreft geprobeerd en alles wat er toen niet afging, met Cif nagedaan. Ging prima!