Ik loop vanaf donderdag met keelpijn, ipv dat ie minder wordt word ie veel erger! Praten lukt me nie, eten drinken een drama!! En sinds vanavond ook nog is 'n heerlijke kriebelhoest erbij.. je zou bijna denken wat wil 'n mens nog meer? Haha helpppppp!!
Thee en honing, dropjes zuigen, Trachitol, stomen, gorgelen met zout, vitaminen nemen en op tijd onder de wol?
Gorgelen met zout inderdaad, gewoon glas water met een grote theelepel zout. Heel vies, maar de pijn is zeker 30 min wat minder bij mij.
Ga ik morgen vroeg ook een afspraak maken, word er gek van. Lijkt wel of ik door n dichtgeknepen rietje adem en er komt slijm uit met hoesten met n rare groene gloed.. heel apart
Hey meid, ik was net bij mn tante en die heeft echt al weken last van ontzettende keelpijn. Uiteindelijk een antibiotica-kuur maar die hielp niet. Toen een andere kuur, en ze zei dat af en toe een ibuprofen het enige was dat een beetje de pijn verzachtte... Ze is er nu een paar dagen eindelijk vanaf. Beterschap!
- vooral koud drinken - zacht (en liefst koud) eten, zoals bijv. appelmoes of vla. - gorgelen met zout water idd - paracetamol, maximale dosering
Ascal kopen voor de keelpijn bij de apotheek .... Nu een beetje laat maar dacht ik meld het toch maar even. Hier net die vieze extreme keelpijn achter de rug ... Het enige wat een beetje hielp was dit. Is een zakje met poeder.....dat doe je in een beetje water en gorgelen en afslikken. Sterkte meiden want het is verschrikkelijk!
Ik was ook mijn stem twee weken kwijt, echt niet leuk meer. Nu zijn we vier weken verder en ik ben nog steeds schor!
Jaaa maar zij had het ook wel erg extreem hoor....hoop natuurlijk dat jij een andere variant hebt hahaha. Ik heb zelf ooit 1 keer een keelontsteking gehad, en ik ben nog nooit zoo beroerd geweest! Had allemaal witte blazen achter in mn mond/keel. Knettergek werd ik ervan. Ik weet nog wel dat het toen geen virus was maar een bacterie.