Alles stinkt!! (Herkenbaar?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilly156, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hier even mijn verhaal. Ik word gek van mezelf! Ben ik de enige of is dit herkenbaar?

Alles stinkt!!
    Mijn beddengoed, net vier dagen geleden verschoond en heeft twee dagen buiten gehangen te luchten!
    De hond stinkt, mijn man ruikt naar aiolie, wat hij woensdag heeft gegeten... En echt geen bak vol!
    Mijn auto stinkt van binnen en de bank in de woonkamer.

Ik kan alles wel opnoemen. Word er gek van!!!
    En het stomme is, het is niet waar. Alles is al gesopt, niemand ruit het behalve ik.
    Als ik soms snachts wakker word kan ik niet slapen omdat ik geen lucht krijg omdat het zo stinkt.

Pfff... Mijn man moet er inmiddels hard om lachen als ik weer zeg 'het stinkt hier'. Zo van 'ja hoor schat, tuuuuuuurljk'.

2. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Herkenbaar!! Ik droom zelfs over vieze geurtjes!:(

3. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het (gelukkig) lang niet zo erg als jij, maar ik vind ook veel meer dingen stinken dan normaal. Je reuk is gewoon een stuk sterker dan als je niet zwanger bent en bovendien vind je dingen dan gewoon sneller vies ruiken.... Hoort er (helaas) bij.

Ik verbaasde me er bij 1 van m'n zwangerschappen zo over dat ik (jammer genoeg) iedere hondendrol die in een straal van 100 m van me vandaan ergens lag rook.... Bah bah, ik wil ze alleen op tijd zien als er gevaar is dat ik er in stap en verder niet... Nu gelukkig geen last van.

Wat ik op dit moment ontzettend vies vind ruiken zijn de mondjes van onze kinderen als hun tanden net gepoetst zijn... Haha, dat zou juist lekker moeten ruiken, toch?

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    KLopt je geur veranderd helemaal en dat blijft de hele zwangerschap zo ,zelf parfum die ik erg lekker vondt vindt ik nu echt ranzig ruiken !!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

heel herkenbaar, ik heb het alleen (gelukkig) iets minder erg... maar stinken doet er erg veel.. bleh

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Voor mij ook herkenbaar, maar gelukkig is het na ongeveer 15 weken een stuk minder geworden. Nu kan ik alles weer goed verdragen, maar ik moest ook kokhalzen als ik waspoeder in het bakje van de wasmachine schepte ;)
    Mijn vriend mocht zijn koffie niet in mijn buurt opdrinken en ook geen deodorant opspuiten als ie bij me in de badkamer stond.
    De katten eten geven was ook een taak die mijn vriend destijds heeft overgenomen, want dat ging ook niet goed.
    Ik heb zelfs allemaal nieuwe wc blokjes gekocht omdat ik degene die we er al in hadden hangen niet meer kon luchten :D

7. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Heel herkenbaar in het begin!

Ik had er nog bij dat ik overal dacht gas/benzine te ruiken..
    Verder was de dagelijkse treinreis naar mn studie een ramp. Zaten er mensen om half zeven 's ochtends een broodje ham te eten, verschrikkelijk!! En iedereen en alles stonk!!

Wat hielp tegen een stinkende vriend was precies hetzelfde eten wat hij eet. Dan ruik ik hem niet. Hij hoeft maar iets anders te eten en ik kan drie dagen niet bij m in de buurt komen;)

Maar bij mij werd het na veertien/vijftien weken minder! (en nu ruik ik zelfs helemaal niks meer:p) dus misschien ben je er binnenkort weer vanaf:)

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Herkenbaar van in het begin. Moest zelfs overgeven van de "lucht" van mijn vriend. Snachts als ik naar de wc ging nam ik de spuitbus mee voor in de slaapkamer anders "stonk" het te veel naar mijn vriend haha.

9. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Erg herkenbaar! In het begin van mijn zwangerschap stonk ook echt alles! Rond mijn 9e week waren we in spanje.. Nou een land heeft nog nooit zo gestonken als spanje..
    Gelukkig was het bij mij na 16 weken ook bijna weg en heb ik bijna nergens meer last van in ieder geval niet meer zo erg dat je er letterlijk ziek van word.. Helaas meerdere keren gehad.

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    geen last van gelukkig

spekkies ruik ik nu erg goed (zoet he) en normaal eet ik ze wel eens nu hoef ik ze niet en ruik ze op afstand haha

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heel herkenbaar!! Als ze koffie op me werk zetten (bonen machine) ga ik echt over mijn nek!!!!

En avondeten stinkt, vlees stinkt, alles stinkt!
    Hondendrollen ruik ik idd ook van heeeel ver :(

Bah! Niet zo erg gehad bij me dochtertje ;)

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    hondendrollen ruik ik idd beter en poepluiers soms zo erg dat ik ervan moet kotsen

en zo erg had ik het bij me vorige zw schap ook niet (helemaal niet zelfs)

13. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bekend hoor!

Mijn man douchet zelfs met mijn doucheschuim. En dan nog vind ik hem stinken. Hij mag geen ui of snacks eten en al helemaal geen alcohol drinken.
    Ander wasmiddel is vreselijk.

Het zal vast wel weer over gaan als ik niet meer zwanger ben..

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Dames ik ben heel blij met jullie antwoorden. Hoe vervelend het ook voor iedereen is!
    Hier gerustgesteld maar voel me wel een muts :)

Moet er nu wel om denken dat ik het niet altijd kan zeggen aangezien nog niemand het weet, behalve ouders en schoonouders.

15. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    zoooo erg, mensen die hebben gerookt stinken, koffie stinkt, luchtverfrisser stinkt, parfum stinkt, heel me huis stinkt..
    GATVERDAMME .. echt heeeeel vies alles :( ik word er ook gek van en heeeel misselijk!

16. Happy ikke

26 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    belgië
    Hier ook zeer herkenbaar. Het hele huis mag gepoetst zijn, vuilbakken leeg gemaakt en een half uur later vind ik dat het hier weer stinkt. Sigaretten geur kan me echt doen walgen. Mijn neus werkt drie keer zo hard als ervoor denk ik.

17. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeej als ik t zo lees dan valt het hier nog mee gelukkig

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat heb ik gelukkig niet maar mijn reuk is wel veel sterker..
    Ik ruik aan de andere kant van mijn huis als de kat op de bak zit! En dat mijn moeder laatst aan het roken was in de keuken (wat ik normaal niet erg vind) kreeg ik een hele nare lucht onder me neus en vroeg of ze de deur kon open zetten. Toen vermoedde mijn moeder iets haha :p
    Ook alle etensgeuren zijn veel sterker dus overal waar ik loop krijg ik honger :(

19. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    pff ik had had dit ook heel erg bij mijn 4e.....bah bah, werkelijk alles stonk.

Nu is mijn reuk ook wel wat sterker, maar tot nu toe is het nog redelijk te doen :D

20. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    heeeel herkenbaar helaas!! ik word er echt gek van! en zeker van de douche geur bahhh

Deel Deze Pagina