niet langer als 45 min willen slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mupet, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

mn zoontje slaapt ingebakerd maar slaapt heel slecht

eerder sliep hij helemaal zowat niet wat ik ook probeerde

nu lijkt dit wel wat te werken, inbakeren met losse doeken (andere inbaker dingen werkte niet)

maar als hij dan eenmaal slaapt (waar ik vaak een uur over doe)

dan word hij standaart na 45 min wakker, ik weet ook dat dat komt omdat dat 1 slaapcyclus is

er eerder naar toe gaan en zijn tutje geven zodat hij nog een slaapcyclus eraan vast plakt werkt niet..

wat kan ik toch nog doen om te zorgen dat hij langer gaat slapen??

2. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Hoi Mupet,

Hier was het blijven volhouden van de regelmaat uiteindelijk hetgene wat er voor zorgt dat hij soms 3 uur slaapt op een dag! Voor ons ook nieuw, maar wel erg fijn! Ik probeer vaak nog wel of hij nog een keer wil slapen door hem te laten liggen. Wat ik ook wel eens gedaan heb (met wisselend succes) is wakker-voeden-knuffelen-spelen-slapen-spelen(alleen in de box)-slapen.

Succes ermee!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @appie

ja dat laatste probeer ik ook te doen, maar hij is vaak na de voeding binnen het uur al moe, en als hij dan maar 45 min slaapt, dan kom ik wel op heel veel (kleine) voedingen uit denk ik dus dat is dan ook weer niet zo'n succes.

ik probeer hem ook wel rust en regelmaat te geven, bij het eerste moeheidssignaal naar bed enzo

en laten liggen heb ik ook geprobeerd, kijken offie zelf nog terug in slaap viel, en als dat echt niet lukte, dan geprobeerd als ik hem op de arm in slaap zou sussen maarja dat werkt dus ook niet dusja....

maar verder heb ik hier dus niet echt regelmaat want hij drinkt dus op verschillende tijden en slaapt dat dan dus ook!

4. peppy37

peppy37 Actief lid

12 apr 2010
    145
    0
    0
    ik lees graag mee - hier ook een dame die niet langer dan 45 min overdag wil slapen (s'nachts 3-4 uur max). Wat ik dan doe is s'ochtends een slapje van 45 min, dan 1,5 - 2 uur wakker, dan wandelen met de kinderwagen. Dan wandel ik 1,5-2 uur en zij slaapt. Maar het lukt ook niet altijd, dus alle tips zijn welkom.

5. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het wandelen ook geprobeerd, vorrige x ging ik ook 1,5 uur wandelen, heeft ie maar 10 min geslapen.. dus hier niet echt een suc6 helaas haha

maar ik hoop ook op nog meer tips!

Deel Deze Pagina