Hoi Meiden, niet lang geleden heb ik een topic geopend voor kado ideeën voor mijn vader. Hij wordt 7 okt. 60 jaar. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/383410-kadoidee-vader-60-jaar.html Nu geven we hem (met m'n broer en moeder) een blue ray speler en een exemplaar van de krant van zijn geboortedag. Maar... ik wil ook iets namens mijn dochtertje geven. Hij heeft al weleens wat van haar gekregen, zoals (verf)tekening, handjes op canvas, versierde mok... Ik heb dus geen idee wat ik hem namens mijn dochtertje kan geven. Dus... iemand een idee? Liefs Tamara
Een mooie foto in een lijstje van haar, en dan op de foto in een hoek een kusje laten geven met lippenstift.
Een mooie foto gegraveerd op glas misschien een idee?Of laten graveren op een sleutelhanger,foto of leuke tekst.
Een ingelijste foto van jullie dochter met haar opa? Of foto album maken (op internet) met veel leuke foto's waar hij en evt oma ook opstaan? En natuurlijk een leuke foto van jullie als gezin erin. Een verjaardagskalender maken met allemaal foto's van haar. Koffiekopje met tekst: De liefste opa van de wereld. Zijn lievelingssnoep laten inblikken bij jamin.