Zorgen :-(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Biccy, Sep 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik wil het even van me af schrijven.

Op donderdag moesten we in het ziekenhuis zijn, onze ha had ons op maandag doorverwezen ivm een rare oog trek. Dat gekke met zijn ogen kan dus op epilepsie duiden, dat heeft zijn vader, maar het kan ook gewoon mijn ventje zijn die aan het ondekken is! In principe maakte we ons geen zorgen.

Per routine maakte ze een hart filmpje en eenmaal terug op de afdeling kwam de arts vertellen dat hij iets op get filmpje zag, maar het met de cardioloog wou overleggen. 'Maak je geen zorgen, het is waarschijnlijk niks'. Hij zou wel bellen als het nodig is.

Eenmaal thuis kreeg ik telefoon, de arts. Dat de cardioloog het filmpje abnormaal vond en ons kleintje wel degelijk terug wil zien voor verdere onderzoeken. Maar maak je nog maar geen zorgen... wacht eerst de volgende onderzoeken af.

En nu zitten we dus te wachten op de oproep. Ik vind het echt dood eng. Ik weet totaal niet wat te denken. Aan de ene kant denk ik, het kan dus even goed gewoon niks zijn, dat zei de arts ten slotte. Maar het kan dus ook wel mis zijn.

Zo ga je voor 1 ding naar het ziekenhuis, en ga je met iets heel anders naar huis.

De arts zei nog, dit is gewoon geluk/toeval dat we dit nu zien.

Ik maak me toch zo'n zorgen om mijn kleine vent :(

Bedankt voor het lezen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee wat een spanning meid.
    Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt..
    Hoe kan een arts zoiets zeggen.. Een cardioloog laat je niet voor niks terug komen.
    Hopelijk is het niet ernstigs en willen ze voor de zekerheid extra controle doen.
    Sterkte met wachten meid.

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik hoop inderdaad dat het niets blijkt te zijn. Maar ik vind dat wachten wel moeilijk.. Ik hoop dat we snel terecht kunnen en meer zekerheid hebben!

Bedankt voor je reactie :)

4. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
  5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Dank je :)

De onderzoeken ivm mogelijke epilepsie last nog even op zich wachten, de wachtlijst is een paar maanden. (wij wonen niet in Nederland ).

Ik vind het wachten op design cardioloog momenteel het meest spanned... Hoop dat het snel achter de rug is!

Share This Page