Gouden tip?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Juudje1501, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Lieve meiden,

het zal er wel niet zijn, maar wie o wie heeft een gouden tip? Ik wil zooooo graag dat een emmie nu een keer blijft plakken. 2 dagen geleden ongesteld geworden na cryo tp op 14/6. Had ik niet zien aankomen. Ik was overtuigd dat het gelukt was:(
    Gezond gegeten (voor zover mogelijk op vakantie), geen druppel alcohol, geen sigaret aangeraakt. Wel paracetamol gebruikt ivm vreselijke hoofdpijn en 1x dulcolax ivm ... (duh). Dat kan het toch niet geweest zijn?
    Ik ben zelf bang dat de tp een dag te laat was... Zou dat kunnen, dat ie dan niet meer pakt? Mijn cryo is op dag 5 ingevroren.
    Ik had LH piek vrijdagavond+zat.ochtend. En tp op vrijdag. Misschien dag te laat, omdat ik denk dat ik m'n ei had op zaterdagavond (gevoeld), maar lab heeft zondag aangehouden voor ei.

Ik ga nu weer volgende ronde in. Met laatste cryo!

Waarom blijft ie niet plakken?
    Wie o wie gouden tip?!?!

Juud

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat frustrerend voor je! Hier geen gouden tip, ik ben al blij als ik uberhaupt ooit weer een emmy zak hebben dus zover kom ik bijna niet.........Volgens mij heb jij en het ziekenhuis gedaan wat je kon! Sterkte!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Hmmm niet de gouden tip denk ik maar ik had na 6 cryos nog geen positieve test gehad. Voor de laatste cryo granaatappelsap gedronken, hoge dosis vitamine d (5000) en omega 3 (1000) geslikt, gesport en nu zwanger. Het is frustrerend heel veel succes!!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Die gouden tip wil ik ook wel.. na een verse tp op 8-6 nu een cyclus wachten en dan hoop ik augustus een cryo terug te krijgen. Er liggen er twee in de vriezer, blasto's van dag 5 maar hoe we nou kunnen zorgen dat het blijft plakken?!
    De gouden tip.. daar hebben we allemaal denk ik wel alles voor over ;)

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Helaas is er geen gouden tip. Als artsen dat wisten, zou die natuurlijk gegeven worden. Je kunt tot een bepaalde hoogte geholpen worden, maar het delen en innestelen zal de natuur zelf moeten doen. Helaas is er nog niet genoeg kennis om ook dat proces nog beter te kunnen beinvloeden.

Je doet zelf al het mogelijke al. Aan de paracetamol heeft het niet gelegen, want die mag je gewoon gebruiken tijdens een (mogelijke) zwangerschap. Wees dus niet te streng voor jezelf. Je hebt geluk of je hebt pech, je kunt er zelf niet meer aan doen. Je cryo is niet te laat ingevroren of teruggeplaatst. Probeer het een beetje los te laten. Ik snap dat je een reden zoekt, maar helaas is die reden soms gewoon niet te achterhalen. Zwanger worden is zo complex, het is niet voor niks een wonder.

Heel veel succes, hopelijk dan wel geluk!

Share This Page